شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
سلمان و درخواست تأسیس مرکز جهانی برای مبارزه با اسلام
بسم الله الرحمن الرحيم

سلمان و درخواست تأسیس مرکز جهانی برای مبارزه با اسلام

(ترجمه)

 خبر:

روز پنچ شنبه نشست سران سعودی و روسیه در مسکو آغاز یافت. درین نشست، ملک سلمان گفت: «امیدواریم تا روابط مان همراه روسیه برای ثبات جهانی تحکیم یابد.» وی هم چنان بر حرص کشورش به خاطر تلاش های بیشتر برای مبارزه با "تندروی یا تروریزم" و خشکاندن منابع تمویل شان تأکید نموده و خواهان تأسیس مرکز جهانی برای مبارزه با تروریزم شد. (منبع: عربیه نت، ۵ /۱۰/۲۰۱۷م(

تبصره:

روسیه ای که مسلمانان افغانستان و چیچین را قتل عام کرده است؛ روسیه ای که بالای شهروندان مسلمان خود حمله ور شده آن ها را دستگیر و تعذیب می کند و هر کدام شان را به حبس های طولانی ۲۵ سال محکوم می کند؛ روسیه ای که بیش از دو سال است که به منظور از بین بردن انقلاب مردم سوریه وحشیانه ترین کشتارها، وحشتناک ترین قتل عام ها و پلیدترین کارها را انجام می دهد و روسیه ای که دشمن اسلام و مسلمانان است.

در حالی که ملک سلمان در عوض آن علیه پوتین اعلام جنگ می نمود و همرای سایر حکام مسلمانان، ائتلاف نظامی را برای مبارزه با وی تشکیل می داد و یا هم در ضعیف ترین حالت ایمان، باید با وی قطع رابطه می کرد. به جای این همه، به روسیه رفته و با انعقاد ۱۴ توافقنامه به رگ های مرده یی اقتصاد آن دولت زنده گی دوباره می بخشد و ائتلافی را برای نابودی اهل یمن تشکیل می دهد.

بدتر از آن این که سلمان همراه پوتین دشمن اسلام و مسلمانان، به بهانه مبارزه با تروریزم اعلام جنگ را با اسلام شدت بخشیده و طالب تأسیس مرکز جهانی برای جنگیدن با اسلام می شود؛ زیرا معنی "تروریزم" نزد وی و باداران کافر غربی اش، چیزی جز اسلام نیست.  از این رو هر عمل و گفتاری که از حکام مسلمین سر می زند، برای مسلمانان نه تنها کم خردی و بی ارزشی شان را ثابت می کند؛ بلکه بیانگر خیانت و مزدوری شان است و بس.

پس برای برپایی و تأسیس خلافت بر منهاج نبوت تلاش نمایید تا از دست این طاغوتان قرن آسوده گشته عزت، شکوه و کرامت از دست رفته تان را باز یابید.

نویسنده: محمد عبدالملک

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه