جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
فریب "انتخابات نام‌نهاد دموکراتیک ملی" در بنگله‌دیش برای مردم آشکار شده است و این راهی نیست که در تغییر رژیم مستبد مؤثر تمام شود
بسم الله الرحمن الرحيم

فریب "انتخابات نام‌نهاد دموکراتیک ملی" در بنگله‌دیش برای مردم آشکار شده است و این راهی نیست که در تغییر رژیم مستبد مؤثر تمام شود

(ترجمه)

خبر:

بیش‌از ده‌ها تن در جریان خشونت‌های مرتبط به انتخابات در بنگله‌دیش به‌تاریخ 30 دسمبر 2018م که مردم برای تصمیم گرفتن در مورد انتخاب شیخ حسینه، نخست‌وزیر، برای سومین بار متوالی به‌پای صندوق‌های رأی‌دهی رفته بودند، کشته شدند. این در حالی‌ست که مخالفان وی ادعا می‎کنند که رهبری وی به‌طور فزاینده‌ای خودکامه شده است. کمپاین‌های انتخاباتی تحت‌الشعاع دستگیری و به‌زندان انداختن ده‌ها تن-که مخالفین تعدادشان را صدها هزار از مخالفان حسینه می‌گویند- قرار گرفته بود.

تبصره:

"انتخابات مسخرۀ ملی" به روز یک‌شنبه نه‌تنها بحران سیاسی در بنگله‌دیش را عمیق‌تر کرد؛ بلکه در میان نسل آینده بیداری را برای به‌دست آوردن آزادی واقعی ایجاد کرده است. مردم در بنگله‌دیش اکنون به‌خوبی آگاه شده اند که رژیم مستبد توسط پروسۀ‌ تحمیلی غربی "دموکراتیک" از بین نمی‌رود. مردم به‌زور توسط نظریه‌پردازان طرفدار غرب تربیه شده بودند که دموکراسی تنها امیدشان برای تغییر است، چراکه برای‌شان "قدرت مطلق" را جهت انتخاب حاکم‌شان در هرپنج سال می‌دهد. ادعای ذکر شده یک‌بار دیگر با این انتخابات مضحک ‌طوری غلط ثابت شد که مردم با بی‌چاره‌گی شاهد تصمیم‌گیری شبکۀ سیاسی امپریالیست‌های غربی، قلدر منطقه‌ای‌شان، هند و مزدور وفادارشان، حسینه، بالای سرنوشت "بنگله‌دیش دموکراتیک" بودند. درحالی‌که تمام انتخابات با سطح بی‌سابقۀ تقلب انتخاباتی و خشونت حمایت شدۀ دولتی بود، هند با سرعت تمام رضایت خود را از پروسۀ انتخابات با ادعای "واقعاً منظم" بودن و فضای "آرام و صاف" آن اعلام کرد. (منبع: بی‌دی نیوز 24 دات‌کام، 30 دسمبر 2018)

مردم نیز این‌را درک کرده اند که به‌غیر از این‌که افسران مخلص نیروهای مسلح، بندهایی‌که توسط غرب استعمارگر برای حمایت حکام مزدورشان را در بنگله‌دیش به‌آن‌ها تحمیل کرده اند، باز کنند، حکومت استبدادی حسینه توسط آن‌چه به‌اصطلاح شرکت آزاد و عادلانه در انتخابات تحت دموکراسی خوانده می‌شود، پایان نخواهد یافت. حکام مزدوری‌که بالای ما تنها برای خدمت به‌منافع غربی تحمیل شده اند.

از این‌رو، یگانه راه در جهت تغییر نظام دموکراسی و برای آزاد شدن از تحت حاکمیت استبدادی آن، فراخوانی برای مبارزۀ فکری و سیاسی در جهت تأسیس خلافت اسلامی می‌باشد و بر افسران مخلص نظامی واجب است تا هرچه زودتر برای براندازی رژیم حسینه اقدام نموده و برای تأسیس خلافت اسلامی بر منهج نبوت به حزب التحریر قدرت(نصرت) دهند. 

نویسنده: عماد‌الامین

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب‌التحریر

Last modified onسه شنبه, 15 ژانویه 2019

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه