شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رویداد تکان دهنده‌ی پکتیکا و سکوت مرگبار حکومت و رسانه ها
بسم الله الرحمن الرحيم

رویداد تکان دهنده‌ی پکتیکا و سکوت مرگبار حکومت و رسانه ها

خبر:

در نتیجه ی دو حمله هوایی نیرو های امریکایی در ولسوالی گومل ولایت پکتیکا 21 تن جان های خود را از دادند.

باشنده گان این ولسوالی، تمام کشته شده گان را غیر نظامیان می دانند. این در حالیست که قوماندان امنیه این ولایت قربانیان این رویداد تکان دهنده را افراد مسلح می خواند. یک تن از بزرگان قومی این ولایت می گوید که این افراد در حالی از سوی نظامیان خارجی مورد حمله قرار گرفتند که به هدف رفع یک مشکل حقوقی بسوی قریه درحال حرکت بودند. وی همچنان می افزاید که در بمباردمان نخست 16 تن کشته شدند؛ سپس حمله دوم جان 5 تن دیگر را گرفت.

تبصره: 

این در حالیست که رویداد تکان دهنده ی گومل ولایت پکتیکا از سوی رسانه ها مورد توجه قرار نگرفته و منحیث یک قضیه عادی و پیش پا افتاده با آن بر خورد کردند. انعکاس نیافتن این رویداد تکان دهنده ما را به این نتیجه می رساند که رسانه ها در خدمت استعمار و اهداف آنها بوده و هیچ گاهی با نشر همچو خبرها منافع استعمار گران و مزدوران آنها را به خطر مواجه نمی کنند. از این رو، از رسانه های که هدف شان ترویج مفکوره های غرب و ارزش های دموکراسی است، و برنامه های شان را سفارتخانه ها تمویل می کند، نمی توان جز این انتظار داشت. رسانه های که از کاه، کوه می سازند، اما رویداد پکتیکا را از پوشش خبری خود حذف می کنند. این نخستین بار نیست که رسانه ها مزدور پرده بر جنایات دشمنان مردم می کشند، بلکه بارها نیروهای اشغال امریکایی و ناتو دست شان به خون مردمان این سرزمین آلوده گشته؛ اما از سوی این رسانه ها انعکاس نیافته است.

 

  از جانب دیگر، حکومت مزدور جان کری نیز چشم و گوش خود را در برابر این رویداد تکان دهنده بسته است، تو گویی که اصلأ چنین رویداد اتفاق نیافتده و ما دچارتوهم شده ایم. باید دانست که حکومت برای حفظ منافع خود و باداران شان که از اولویت های اساسی به شمار رفته تلاش نموده و هیچ گاه آنرا با خطر مواجه نمی سازند. چنانچه پرداختن به چنین رویدادی که همزمان با ورود مبتکر حکومت وحشت ملی جان کری بوده وی آمده است تا با کشیدن گوش سران مزدور حکومت وحشت ملی اختلافات میان آنها از میان برده و روند درست حکومت داری مبتنی بر منافع امریکا را به آنها گوشزد نماید، خلاف منافع این سران مزدور و بادارانشان می باشد. از این رو، رویداد تکان دهنده ی پکتیکا به هیچ وجه قلب های آنها را به درد نیاورده و آنها را وادار به سخن گفتن نکرد تا مبدا بادارشان از آنها برنجد و برای تنبیه آنها را از بستر خواب خود دور نموده و در پیشبرد امور که خود از آن عاجز اند، تنها رهایشان کند.

 

برای استعمار گران و مزدورانشان جان انسان ها هیچ ارزش نداشته و برای رسیدن به منافع خود حاضر اند تا جان های بیشتری را بگیرند. استعمار برای رسیدن به اهداف خود از جان انسان ها مایه گذاشته و در هیچ یک از سرزمین های اسلامی جان انسان ها مانع رسیدن آنها به اهداف شان نمی شود. از جانب دیگر، مزدوران دست نشانده و رسانه های که شب و روز شان در خدمت استعمار سپری می شود، نیز آنها را در این امر یاری رسانده یا در کشتار مسلمانان با آنها دست به یکی می کنند و یا هم پرده با جنایات آنها می کشند.

سهیل صالحی

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه