سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
این تروریزم امریکایی‌ست که افغانستان را من‌حیث آزمایشگاه استفاده می‌کند!
بسم الله الرحمن الرحيم

این تروریزم امریکایی‌ست که افغانستان را من‌حیث آزمایشگاه استفاده می‌کند!

خبر:

دونالد ترامپ دوشنبه‌شب در مصاحبه‌ی با شبکه «فاکس نیوز» گفت، که نگرانی او از خروج نظامیان امریکایی از افغانستان این است که این کشور به "آزمایشگاه تروریست‌ها" تبدیل شود. وی درین گفتگو، افغانستان را «دانشگاه» "هاروارد تروریست‌ها" توصیف کرده افزود: "اگر امریکا نیروهای خود را از این کشور خارج سازد، بازهم یک حضور بسیار قوی استخباراتی را در افغانستان باقی خواهد گذاشت. وی همچنان افزود؛ فرماندهان نظامی به او گفته‌اند که مبارزه با تروریست‌ها در خاک افغانستان بهتر از جنگیدن با آن‌ها در خاک امریکاست."

تبصره:

اکنون برای تمام جهانیان به اثبات رسیده است که ترور و وحشت در DNA نظام امریکا نقش بسته است. کسانی که این حقیقت مسلم را نادیده می‌گیرند، یکبار دیگر به خواندن تاریخ امریکا دعوت می‌کنم تا به گونه‌ی مستند مشاهده کنند که امریکاییان در اثر کدام انواع ترور و وحشت بیش از 100 میلیون مردم بومی سرخ‌پوست امریکا را به کلی از بین برد. در جنگ جهانی دوم چطور هیروشیما و ناگاساکی را با استفاده از بمب‌های اتومی به خاکستر مبدل ساخت، و علاوه بر کشتن 220 هزار تن صدها هزار تن دیگر نیز طی سال‌های پس از آن بر اثر تاثیرات آن فاجعه دچار بیماری‌های حاد شدند.

در بمباران منطقه‌ی «درسدن آلمان» در جنگ جهانی دوم، بمب‌افگن‌های نیروی هوایی ارتش امریکا و متحدان‌اش 3900 تن بمب انفجاری قوی و بمب‌های آتش‌زا را طی 4 یورش، در کمتر از 15 ساعت بر روی «درسدن» ریختند که 34 کیلومتر مربع از شهر را کاملاً ویران نمود. بنابر گفته‌ی «ارهارد موندرا» عضو کمیته باتزن(مؤسسه زندانیان سیاسی سابق در جمهوری دموکرتیک آلمان) : "براساس اظهارات سرهنگ دوم دی ماتس، افسر سابق ستاد مشترک ارتش آلمان در منطقه نظامی درسدن، 35 هزار نفر از قربانیان کاملاً شناسایی شدند که هویت 50 هزار تن آن تا حدودی آشکار شد، اما در حدود 168 هزار تن دیگر به هیچ وجه قابل شناسایی نبودند."

مشارکت امریکا در کشتار 3 میلیون ویتنامی میان سال‌های 1955-1975م که سالانه 500 هزار بمب را بر مناطق ویت‌کنگ‌ها می‌ریختند و توسط مواد شیمیایی و ناپالم جنگل‌ها، زمین‌های زراعتی را سوختانده و انسان‌ها را زنده بریان می‌کردند. در سال‌ 1950 صدها کوریایی‌ غیر نظامی را نیز کشتند، و در دو دهه‌ی اخیر بیشتر از دو میلیون مسلمان را در سرزمین‌های اسلامی به کام مرگ فرستاده است. آیا می‌دانید که امریکا چگونه تا اکنون در امریکای لاتین به ایجاد بحران، ترور و وحشت پرداخته و می‌پردازد؟ و بعد زمینه‌ی مداخلات خود در آن کشورها را مساعد می‌سازد.

این تروریزم امریکایی و ناتو است که افغانستان را به تیاترِ وحشت و ترور برای جهانیان مبدل ساخته است. ترامپ یک کلمه‌ی را حین سخنرانی‌اش از یاد برده است که بگوید، افغانستان «هاروارد تروریستان امریکایی» است؛ چون جنگ افغانستان استعداد و توانایی جنرال‌های امریکایی را چنان بالا برده که تعدادی از آن‌ها بعد از کسب تجربه‌ی جنگ و ریختن خون مسلمانان افغان تا مقام‌های وزارت دفاع، ریاست سی آی ای، و سایر مقامات بلند دولتی بالا رفته‌اند.

قسمی‌که دجال همواره حقایق را تحریف می‌کند و ترامپ هم یکی از دجالان آشکار عصر است. این سخنش واقعاً اشتباه و تحریف کننده است که افغانستان بعد از خروج نیروهای امریکایی ممکن به «آزمایشگاه تروریست‌ها» مبدل شود. زیرا افغانستان قبلاً به آزمایشگاه استراتیژی‌های ناکام نظامی و سیاسی، و سلاح‌های کشنده‌ی تروریستان امریکایی و غربی تبدیل شده است؛ چون در 18 سال گذشته نیروهای امریکایی چنان وحشت را در افغانستان به راه انداختند که در آن بیش از نیم میلیون نفر کشته و زخمی شده و صدها هزار دیگر نیز در دریا‌ها و کمپ‌های مهاجرین در اروپا سرگردان هستند. در این مدت امریکایی‌ها انواع مختلف سلاح‌های سبک و سنگین و تاکتیک‌های نظامی را بالای مردم افغانستان تجربه کرده‌اند.

این گفته‌های ترامپ در بحبوحه‌ی گفتگوهای صلح با طالبان یک پیام واضح و اساسی دارد که امریکا بعد از دو دهه کشتار و ویران نمودن شهرها و قریه‌جات افغانستان تلاش دارد تا با همچو گفتارهای اغوا گرایانه نقش و نفوذ خود را در آینده سیاسی افغانستان تضمین نموده و شبکه‌های استخباراتی و قراردادی ‌اش را نیز تقویت بخشد.

مگر جنایتکاران امریکایی و غربی به شمول ترامپِ تروریست باید عمیقاً ‌درک کند که این شب‌های‌تار امت اسلامی به سپیده دم صبح نزدیک شده است، و قضیه افغانستان هم مانند سایر قضایای سرزمین‌های اشغال شده امت، توسط مصالحه و گفتگو با اشغالگران قابلیت حل نداشته، بلکه در اثر برگشت این سرزمین به آغوش سرزمین پهناور اسلامی توسط فتح ارتشِ جرار دولت خلافت راشده که عنقریب برپا خواهد شد، ممکن است‌وبس.

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ [١١:٨١]

موعد(هلاک) این (تروریستان) صبح است. آیا صبح(برگشت خلافت) نزدیک نیست؟

سیف الله مستنیر

رییس دفتر مطبوعاتی حزب التحریر - ولایه افغانستان

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه