پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
امریکا، رهبر تروریزم جهانی!
بسم الله الرحمن الرحيم

امریکا، رهبر تروریزم جهانی!

(ترجمه)

خبر:

ترامپ: «قاسم سلیمانی تروریست درجه یک که چند روز پیش یک امریکایی را کشت و چند تن دیگر را به طور جدی زخمی کرده بود، از بین بردیم.» (منبع: الجزیره)

تبصره:

از بابت کشته شدن قاسم سلیمانی، امت خوشحال شدند و حق خوشحالی را نیز دارند؛ چون سلیمانی مجرم تحت حمایت امریکایی‌های صلیبی و روسی در عراق و شام مسلمانان را از بین می‌برد و ملیون‌ها مسلمان دیگر را آواره و در فقر قرار داد.

این مجرم بعد از ختم مأموریت آن به دست امریکا هلاک گردید و این گونه ابزار‌ها به نزد امریکا هیچ ارزش ندارد. اما جای تعجب است که امریکا می‌آید و از زبان ترامپ سلیمانی را رهبر تروریست‌ها توصیف می‌کند که انگار خودش کبوتر صلح باشد!

جهان هرگز جنایت‌های امریکا را در عراق و افغانستان، سومالیا و شام، یمن و جاپان، ویتنام و حمایت از یهودیان در فلسطین، هندو‌ها در هند و کشمیر، بودائیان در برما و حاکمان مستبد و ظالم مانند سیسی و سلمان، خلیفه حفتر، خامنه‏ای و بشار و جنایت کاران دیگر را فراموش نخواهد کرد و جنایت‌های بی‌شمار دیگری‌که می‏توان امریکا را به عنوان "رهبر تروریسم جهانی" وصف کرد.

جهان در زیر فشار نظام سرمایه‌داری وحشی به رهبری امریکای تروریست ناله می‌کند؛ دولتی‌که فقط پول و ثروت برای آن اهمیت دارد و به خاطر آن جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است. بنابر این، زندگی مردم را به جهنمی غیرقابل تحمل تبدیل کرده است.

امروز جهان به شدت نیاز به نظام اسلام دارد، به رهبری دولت خلافت راشده بر منهج نبوت که وعده الله سبحانه وتعالی و بشارت رسول صلی الله علیه وسلم است. پس ای اهل اسلام! بیایید برای بازگشت خلافت راشده با حزب التحریر همگام شوید تا جهان را از نظام سرمایه‌داری وحشی نجات دهد. الله متعال می‌فرماید:

﴿أَفَحُكْمَ الْجَاهِلِيَّةِ يَبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْماً لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ﴾

{مائده: 50}

ترجمه: آیا خواستار حکم جاهلیت اند؟  برای مردمی‌که یقین دارند، داوری چه کسی از الله بهتر است؟

نویسنده: عبد العزیز المنیس

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه