جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
استعمارگران کافر و حکام خائن در سرزمین های اسلامی مشترکاً علیه مسلمانان در جنگ اند!
بسم الله الرحمن الرحيم

استعمارگران کافر و حکام خائن در سرزمین های اسلامی مشترکاً علیه مسلمانان در جنگ اند!

خبر:

به تاریخ 7 نومبر 2016م، شبکه خبری انترنتی "اسپوتنیک" گزارشی را در مورد توافق نامه ی دوجانبه که میان دولت چین و تاجیکستان صورت پذیرفته بود، به نشر سپرد. درین توافق نامه طرفین در مورد تسلیم دهی افراد مجرم به کشورهای خود شان که به ارتکاب جرم های مختلف دستگیر شده بودند، توافق نمودند.

پس ازین توافق نامه هریکی ازین دو کشور می توانند با پیشنهاد یکدیگر، شهروندان مجرم خویش را به کشور خود شان برگردانند. کانگرس ملی مردم چین طی یک اعلامیه مطبوعاتی در مورد این توافق نامه گفت: «این توافق نامه نمایان گر دوستی عمیق بین دو کشور بوده و یکی از نمونه های بارز همکاری ها بین دو کشور می باشد.»  

تبصره:

رژیم رحمان در تاجیکستان نه تنها بطور مستقیم در مقابل اسلام و امت مسلمه می جنگد؛ بلکه آماده ی هرنوع همکاری با مقامات دولت چین در جنگ علیه مسلمانان در اشغال ترکستان شرقی هستند.

چرا چین مشرک باید نیازمند این توافق نامه با تاجیکستان باشد؟ حقیقت این است که تعداد زیادی ایغوری ها و مسلمانان ترکستان شرقی در تاجیکستان زنده گی می کنند. این واضح است که تعداد زیادی ایغوری ها بخاطری حفاظت از دین شان از زیر شکنجه و قتل های وحشیانه ی که توسط مقامات چینی انجام می شد، فرار نمودند. بنابر این، این توافق نامه کمک می کند تا مسلمانان ترکستان شرقی، بخاطر ظلمی که توسط دولت چین بر آنان صورت می گرفت و متهم به جدایی طلبی از چین گردیده اند، دوباره برگردانده شوند.

باید یاد آور شد که رژیم رحمان نیز در برگشتاندن فعالین اسلام گرایانی که بخاطر مذهب و فعالیت های سیاسی شان به تاجیکستان فرار نموده بودند، نقش داشته است؛ طور مثال: رحمان در جریان ملاقات اش با وزیر امور خارجه ترکیه در شهر دوشنبه به تاریخ 21 اکتوبر سال 2016م به آنان گفت: «تا شهروندان تاجیکستان را که به جرم افراطی گرایی دستگیر نموده اند، به تاجیکستان تسلیم نمایند.» علاوه بر این، به اساس گفته های وزیر امور داخله روسیه در ماه اکتوبر 2016م معلوم گردید که روسیه و تاجیکستان اطلاعاتی را در سال 2015م در مورد 992  تن که با سازمان های تروریستی دست داشتند، رد و بدل نمودند.

استعمارگران کافر و حاکمان ظالم امت مسلمه جنگ تحمیلی را علیه مسلمانان و برگشت اسلام سیاسی براه انداخته اند. آنان بخاطر جنگ علیه اسلام و مسلمانان تلاش نموده و به کمک یکدیگر می شتابند. این حالت وخیم بر مسلمانان، تا تأسیس خلافت راشده ثانی ادامه خواهد داشت. زمانی که خلافت تأسیس گردد، حکام خائن سرزمین های اسلامی را از قدرت شان سرنگون خواهد نمود. مسلمانان مدافع خواهند داشت که آن خلیفه واحد مسلمین خواهد بود.

رسول الله صلی الله علیه وسلم درین مورد فرموده است:

إنما الإمام جنة يقاتل من ورائه ويتقى به

امام(خلیفه) سپر است، از عقب آن می جنگید و توسط آن محافظت می شوید.

نویسنده: عمر فارسی

Last modified onیکشنبه, 05 فوریه 2017

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه