پنجشنبه, ۰۸ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
زهر و  پادزهر
بسم الله الرحمن الرحيم

زهر و پادزهر

خبر

وزارت امور خارجۀ ترکیه اظهار داشت: مولود چاووش أوغلو وزیر امور خارجۀ ترکیه روز سه‌شنبه در چهارمین کنفرانس بروکسل تحت عنوان "حمایت از آینده سوریه و منطقه" که به ریاست اتحادیه اروپا و سازمان ملل برگزار می‌گردد، اشتراک خواهد نمود. این وزارت در اعلامیه‌ای بیان داشت که: «انتظار می‌رود این کنفرانس از تلاش‌های زیادی‌که برای ایجاد حل سیاسی چالش و درگیری سوریه انجام پذیرفته است را تحت چتر سازمان ملل‌متحد حمایت نماید و در باره اوضاع بشردوستانه در سوریه بحث کند.» (منبع: شبکه شام)

تبصره

سلطان عبدالحمید راست فرمود که: «امروز پول بگیر و فردا سفارش کن!» هان! این کشورهایی‌که خود را "کمک‌کننده نقدی" نام گذاشته‌اند؛ بار دیگر با هم جمع می‌شوند تا نقشۀ خود را در پایان بخشیدن به انقلاب شام به پایۀ اکمال برسانند؛ انقلابی‌که رژیم ترکیه از تغییر آن خودداری نموده و جز تغییر نام و شکل آن چیزی دیگری خواستار نمی‌باشد؛ چنانکه می‌گوید: "چالش و درگیری سوریه"! وی تلاش دارد تا با کشورهای دیگر اساسات نظام سوریه را از طریق آن‌چه که آن را "حل سیاسی" می‌خوانند تثبیت نماید.

حمایتی‌که در طول سال‌ها از شام صورت گرفته است، جز زهر کشنده‌ای که در انقلاب شام داخل و دسیسه‌سازی شده بود، چیزی بیش نیست تا بدین وسیله دشمنان بتوانند آن را به حالت خواب و بیهوشی ببرند و در آن خلل ایجاد کنند تا باشد که قبل از به هوش آمدنش علیه آن مجهز باشند! در نتیجه زهرشان در پوشش بشریت در آمد و اکنون آنان از کشتارهای رژیم جنایت‌کار سوریه بالای مردم‌شان چشم‌پوشی نموده، سپس برای فردی‌که از کشته شدن جان سالم بدر ببرد، دوا و آمبولانس می‌فرستند! گذشته از آن؛ هم‌چنین برای رژیم سوریه اجازه می‌دهند که اهالی انقلاب را از اکثریت مناطق بیرون رانده و آن‌ها را به هجرت وا دارند و سپس برای آنانی‌که به هجرت وادار شده‌اند؛ خیمه می‌دهند که نه از سرما حفاظت‌شان می‌کند و نه هم از گرما!!

ای اهل شام! تنها پادزهر شفاءدهندۀ این بیماری، آگاهی از واقعیت دشمنان و سپس سرایت نمودن این آگاهی در پیکر انقلاب می‌‌باشد تا دوباره پیکر انقلاب را حیات بخشد و در نتیجه؛ انقلاب غبار سستی و ضعف را از خود دور بیافگند، ریسمان متابعت از مکاران را قطع نماید، رهبران بدکار کنونی را از قدرت برکنار کند و سپس به ریسمان استوار تمسک بورزد، باقی‌ماندۀ پراکندگی خود را جمع آوری کند و به فرمان پروردگارش سر تسلیم فرود آورد. پروردگار می‌تواند که حیله و نیرنگ دشمن را به خودش برگرداند، و او صاحب وعده و وفا کننده به وعدۀ خود می‌باشد. پس شما باید وعدۀ او را تصدیق نمایید، فرمانش را عملی کنید، به ریسمانش چنگ بزنید و بر او توکل نمایید! آنجاست که نصرت آشکارا (نصرت پروردگار جهانیان) فرا خواهد رسید؛ چنان‌که در کتاب مجیدش فرموده است:

﴿وَكَانَ حَقّاً عَلَيْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِينَ﴾  [روم: 47]

ترجمه: و همواره یاری نمودن مؤمنان بر ما واجب بوده است.

نویسنده: منیر ناصر

عضو دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه سوریه

مترجم: محمد "مزمل"

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه