جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای اردوغان ... فریب و نیرنگ دیگر بس است  مبارزه ما با یهود ادامه دارد و هر نوع روابط با آن خیانت است!
بسم الله الرحمن الرحيم

ای اردوغان ... فریب و نیرنگ دیگر بس است مبارزه ما با یهود ادامه دارد و هر نوع روابط با آن خیانت است!

(ترجمه)

خبر

به تاریخ 25/12/2020 روزجمعه رجب طیب اردغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنانیِ اعلام کرد که روابط ترکیه با اسرائیل متوقف نخواهد شد، امیدواریم این روابط به سطح بهتر آن تغیر یابد. او افزود: با رهبران سیاسی این کشور با بعضی از چالش‌ها مواجه استیم و نقطه خلاف ما این است که سیاست‌های اسرائیل در قبال فلسطین به ما قابل قبول نیست، به جز این ما خواهان روابط بهتر با اسرائیل هستیم. (منبع: خبرگزاری اناضول)

تبصره

این اظهارات رئیس جمهورترکیه پرده را از چشم‌ها دور ساخته. نظام سیکولار ترکیه فریب و نیرنگی را که با استفاده از نرمش و تسامح در قبال قضیه فلسطین به راه انداخته است، آشکار می‌سازد. این نظام سیکولار گمان می‌کند مدافع فلسطین و مردم آن سرزمین است و سیاست‌های دولت یهود را در قبال فلسطین "خط قرمز" به شمار می‌برد؛ چه بسا "خطوط قرمزی" بوده که بخاطر تامین منافع بادارش (امریکا) تغییر خورده و رنگ باخته است و ما این همه را به وضوح در سوریه، لیبیا و آذربایجان مشاهده نمودیم.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که نظام سیکولارترکیه سروصداهایی را درجهان به راه انداخته و ازعادی‌سازی روابط سازمان‌های عربی با یهود انتقاد کرده و آن را خیانت شمرده است و سقوط این سازمان‌ها را در ادامه عادی‌سازی روابط دانسته است. این در حالی است که خود این نظام اعلان کرده که در صدد عادی‌سازی روابط با خائن بزرگ یعنی یهود است. پس روابط این نظام سکولار با یهود با وجود این همه برخوردها و فعالیت‌های ظالمانه و مجرمانه این رژیم در مقابل مردم فلسطین متوقف نخواهد شد. این روابط از زمان اعلان موجودیت این رژیم غاصب سرزمین فلسطین ادامه داشته است.

ای اردوغان! لباس روباه را از تن بیرون کشیده و فریب نیرنگ را بس کن! اگر واقعاً در دفاع از فلسطین؛ سرزمین اسراء و معراج صادق هستی، پس به خاطر نجات امت و آزادی این سرزمین از جنایت‌های یهود و برداشتن ظلم از مردم فلسطین و متحقق شدن عدالت چنانچه در گذشته ادعا می‌کردی، لشکری را درحرکت بیاور! اگر معذور و عاجز هستی و استدلال می‌کنی، پس باید از شما بپرسیم که آیا قدس مستحق نصرت و به حرکت در آوردن لشکر نیست؟ چنانچه در یک شبانه روز در قرباغ لشکری را به حرکت در آوردی همانگونه که در شام، عراق و لیبیا انجام دادی یا این‌که اگر خواست و منافع امریکا نباشد، لشکرتان به حرکت درنمی‌آید؟

پس امت اسلامی باید بداند که جنگ آن‌ها با یهود جنگ دائمی است و بقای این رژیم وابسته به موجودیت و بقای حکومت‌ها و سازمان‌های حاکم در سرزمین‌های اسلامی می‌باشد و به حمایت این سازمان‌ها ارتباط دارد. به امت اسلامی اجازه داده نمی شود که به خاطر نجات و خلاصی خود از چنگ این رژیم به شکل قاطعانه و جدی تحرک و مبارزه نمایند. امت اسلامی باید بداند که راه آزادی این سرزمین مبارک به سقوط همین سازمان‌ها و آزادی از زیر سلطه آن‌ها و بلند نمودن صدا در مقابل شرارت این نظام‌ها و عدم اعتماد به حکام این نظام‌ها آغاز می‌شود. از چرب‌زبانی و حرکات نمایشی این حکام باید برحذر بود، چون این حکام نسبت به امت به دشمن امت نزدیک تر اند. پس بر امت اسلامی واجب است که عزت و قدرت را خود دوباره اعاده نمایند و نظام خلافت را که عصر فاتحین و آزاده‌گان را زنده می‌کند، اقامه نمایند، دم یهود واجیرانش را از مستعمرین گرفته تا ابزار استعمار را قطع نمایند.

نوسنده: استاد خالد سعید

مترجم: محمد فاتح

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه