شنبه, ۱۰ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۲۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :27 جمادی الثانی 1439
تاریخ میلادی : پنج شنبه، 15 مارس 2018م

شماره صدور: ٠٠٤/٢٠١٨

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

انقلاب سوریه-که در جریان هشت سال، درد، جنگ و خیانت را برجای گذاشته‌است- سرانجام به ارادۀ الله سبحانه وتعالی پیروز خواهد شد

(ترجمه)

انقلاب سوریه، که باشعار "مردم سرنگونی رژیم را می‌خواهند"، توسط اطفال "درعا" بر روی دیوار‌ها شروع شد و اکنون وارد هشتمین سال‌اش می‌شود. در جریان این هفت‌سال، همه مورد بدخواهی و ظلم این ظالمان قرار گرفته و سرکوب شده‌اند، طوری‌که بزرگ و کوچک و زن و مرد از آن مصون نمانده و همه چیز تحت ظلم ظالمانۀ آنان قرار گرفته و به همین‌گونه هیچ شهری قدیمی، مسجد و خانه‌ای از آن محفوظ نمانده است. ‌طوری‌که الله سبحانه وتعالی فرمود:

﴿وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ﴾

[بروج: ۸]

ترجمه: و بر آنان عیب نگرفتند، جز آن‌که به الله(سبحانه و‌تعالی) غالب و ستوده ایمان آوردند.

این مردم مخلص از اولین لحظات اظهار می‌کردند که "ای الله سبحانه‌ و‌تعالی! ما کسی را غیر از تو نداریم"، در این هفت سال-باوجود متحدان اسد، ایران و حزب‌اش در لبنان، روسیه، امریکا و نیرو‌های ائتلاف، سازمان‌های جنایتکار جاسوسی و حکامی‌که توسط حرص به پول‌های کثیف سیاسی ترغیب می‌شوند، هرگز به زانو در نیامده‌اند. آنان به قتل‌عام‌های‌که از طرف امریکا، زیر نظارت و سرپرستی سازمان ملل صورت می‌گیرد، گردن خم نکردند. آن‌ها به دلیل این‌که پیشنهاد این نظام بشری را که بر آنان تحمیل شده‌است، قبول نکردند و در مقابل قربانی دادند، مهاجرت و ترک خانه و سرزمین‌شان را پذیرفتند؛ ولی از مقاومت‌شان دست نکشیدند. آنان از کسانی‌که انقلاب و خون شهیدان‌شان را با چوکی‌های سازمان‌ها و تشکیلات توطئه‌گرانه در ژینو، ریاض و آستانه معامله نمودند، حمایت نکردند و افراد دست‌نشانده‌ای را که امریکا به عنوان جانشین اسد پیشنهاد کرده بود، نیز رد نمودند. درحالی‌که آنان تحت شرایط دشوار و فرصت‌های محدود برای زنده ماندن سخت تقلا می‌کنند، هیچ نوع حمایت را از جانب سرزمین‌های اسلامی، که صاحب همه انواع نیرو و قدرت‌اند، ندیده‌اند؛ حال آن‌که اسلام به آنان دستور می‌دهد تا ارتش‌های‌شان را برای نجات برادران و خواهران مسلمان‌شان از ظلم به حرکت درآورند. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿وَمَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرًا﴾

[نساء: ۷۵]

ترجمه: شما را چه شده‌است که در راه الله(سبحانه وتعالی) و(برای یاری) مردان و زنان و کودکان، مستضعفین نمی‌جنگید، آنان که می‌گویند: پروردگارا! ما را از این شهر، که اهلش ستمگر اند، بیرون ببر و از جانب خود برای ما سرپرستی قرار بده و از جانب خود یار و مددگاری برای ما مقرر کن!

آنان بجای این‌که در کنار مظلوم بجنگند، ترجیح دادند تا وارد میدان همکاری با ظالم شوند، برای‌شان پایگاه باز کردند و با هم‌پیمان صلیبی‌شان یکجا شدند. آن‌ها به اسد قاتل به چشم یک شیر می‌بینند که توسط روسیه و به ضمانت ایران ساخته شده است. همه کسانی‌که تا دیروز می‌گفتند: «اسد باید برود» امروز مستقیم یا غیرمستقیم می‌گویند: «می‌توانیم با او گفتگو کنیم.» کسانی‌که حضور روسیه در سوریه را تهدید می‌کردند، امروز می‌گویند: «روسیه نیز بخشی از راه‌حل سیاسی در سوریه است.» کسانی‌که برای اولین بار در سقوط حلب نقش داشتند، امروز برای سقوط ادلب کار می‌کنند. آنان از امریکا به دلیل وسعت کنترول‌اش در انجام کار‌هایی‌که به آنان دستور می‌دهد، می‌ترسند؛ در حالی‌که الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤُمِنِينَ﴾

[توبه: ۱۳]

ترجمه: آیا از آن‌ها می‌ترسید؟! پس الله(سبحانه ‌وتعالی) سزاوارتر است که از او بترسید، اگر ایمان دارید!

ای مردم شام! انقلاب شما کابوس‌‌های استعمارگران، خیانت‌ها، کشتار‌، ویرانی‌، اشک‌ها و خون‌های زیادی را دیده است؛ ولی شما نیز نصرت و پیروزی الله سبحانه وتعالی را با اعتماد، یقین و توکلی‌که همانند ابتدای انقلاب‌تان، به او سبحانه وتعالی دارید، با اراده‌اش، شاهد خواهید بود. به این دلیل، شما باید به اطراف یک کتله و رهبری سیاسی مخلص جمع شوید و دعوت، فعالیت و تلاش‌تان را یکی کنید تا این انقلاب اسلامی منجر به تأسیس دوبارۀ دولت خلافت به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه و سلم شود، و الله سبحانه وتعالی پیروزی را به شما وعده می‌دهد، همان‌گونه که به پیامبرش صلی الله علیه وسلم وعده داد:

﴿وَيَنصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا﴾

[فتح: ۳]

ترجمه: الله(سبحانه وتعالی) تو را به پیروزی شکست ناپذیری یاری کند.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه ترکیه

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه