پنجشنبه, ۱۷ رمضان ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۳/۲۸م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :11 ذولقعده 1441
تاریخ میلادی : پنج شنبه، 02 جولای 2020م

شماره صدور: 15/ 1441

دفتر مطبوعاتی
ولايه ترکیه

اعلامیه مطبوعاتی

جایی‌که می‌خواهید مردم را در برابر فساد اخلاقی قرار دهید و شما با دستان خود آن را ایجاد کرده‌اید، به دور از صداقت است!

 ترجمه 

دوشنبه به تاریخ 29 ژوئن، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در یکی از بیانیه‌های خود که در آن از هم‌جنسگرایان، هم‌جنس‌بازان زن، هم‌جنس‌گرایان مرد، دو جنسیتی و گروه‌های تغییر جنسیتی را مورد تذکر قرار داد، افزود: «یکی از آن‌ها ارزش‌های دینی و اخلاقی مان‌را به شکل خائنانه مورد یورش قرار می‌دهد.» هم‌چنین گفت که هدف از فعالیت‌های آن‌ها زهر پاشیدن به اذهان جوانان است و کسانی‌که از چنین جریان‌های غیر‌اخلاقی حمایت می‌کنند، از نظر ما شریک این طبقه گروه‌ها هستند. من بالای مردم‌ ام از این‌جا صدا می‌زنم که در برابر کسانی‌که از چنین جریان‌ها حمایت می‌کنند، در حالی‌که خالق مان ما را از آن منع فرموده است، ایستاده‌گی کنند.

بعد از موقف‌گیری اردوغان و اظهار بیانیه‌اش در این خصوص، دیده می‌شود که ریئس‌جمهور اردوغان موقف اجرائی خود را فراموش نموده و مسئولیت را بر گردن مردم انداخته است! بنابرین، تاریخچه‌ی سیاست‌های اخیر مدرکی‌ست به دولت حاکم و مقامات که تمام نواهی، فساد و انحرافات را جواز می‌دهد و راه‌ را به تمام مفکوره‌های گمراه‌کننده باز می‌کنند که منجر به از بین رفتن ارزش‌های اجتماعی،  تضعیف ساختن روابط آن‌ها و باعث ایجاد تفرقه بین مردم می‌شود!

 این رئیس‌جمهور اردوغان بود؛ به کسانی‌که در حلقه‌ی کمپاین انتخاباتی‌اش حضور داشتند، با ارائه منطق‌گویی‌اش، که یک رأی معنی یک رای را می‌دهد، تعدادی را منحرف ساخته و با اتخاذ دوستی با کشور‌های غربی به آن‌ها رجوع کرد تا مورد حمایت‌ آن‌ها قرار گیرد. وی می‌گفت: این‌جا باید ضمانت قانونی حقوق هم‌جنس‌گرایان بدون قید‌گیری و پایمال نمودن حقوق و آزاد‌ی‌های آن‌ها تضمین باشد.

 راه‌پیمایی جهت فخر و حمایت از هم‌جنس‌گرایی توسط جریان‌های مربوطه فراهم گردیده و هرسال در جریان حاکمیت حزب پیشرفت و عدالت (AKP) برگزار می‌گردد. مجمع (کنوانسیون) استانبول، که از تمام حقوق گرایش‌های جنسی و این‌همه روند‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند، در سال 2011م در زمان اداره حکومتِ حزب پیشرفت و عدالت امضاء گردیده بود و کسی‌که رئیس کمیته پذیرش امتحانات دانشگاه‌ را که موضوعی را جهت تشویق نمودن هم‌جنس‌گرایی ارائه کرد؛ کسی دیگری نی؛ بلکه توسط شخصِ خودِ اردوغان مقرر گردیده بود! اگر این لازم است که جهت مقابله با هم‌جنس‌گرایی و سازمان‌های وابسته به آن ایستاده‌گی کرد، پس این واجب است که پیش از همه حزب حاکم و اردوغان این کار را انجام دهد؛ چنان‌چه آن‌ها در رأس قوه اجرائی قرار دارند که از طریق آن تصویب و اجرای قوانین صورت می‌گیرد.

ای حکام! چگونه شما این تصور را در ذهن می‌پروارنید که خود مردم علیه این جریان‌های منحرف‌کننده ایستاده‌گی کنند؛ در حالی‌که خود شما از آن‌ها به طورِ قانونی حمایت و حفاظت می‌کنید؟! این چی حماقت است و این چی تناقض است؟ دولت باید قوانین را جهت حفاظت از رعیت خویش از اعمال ناپسند و زشت تصویب کند و کسانی‌که را که این قوانین را نقض می‌کنند، مورد مجازات قرار دهد، نظمِ اجتماعی را تامین و تنظیم کند و به هر آن چیزی‌که جامعه را تهدید می‌کند، نقطه پایانی گذاشته شود و به همین منوال مردم خود را از هرگونه سلوک و اندیشه‌های منحرف‌کننده حفاظت کند. از این رو، حفاظت مردم از اعمال ناپسند و زشت از اولیت‌های کاری دولت می‌باشد. بنابرین چگونه به مردم گفته می‌شود که: «لطفاً خود را از اعمال بد محافظت کنید!» بدون از این‌که دولت کدام کارِ را انجام دهد! اگر دولت در تأمین حفاظت از مردم ناتوان است، پس مردم چطور خود را از انجام اعمال بد محافظت کند؟!

ما خطاب به رئیس‌جمهور اردوغان می‌گوییم! اگر شما یقین دارید که هم‌جنس‌گرایی، غفلت و فحاشی با ارزش‌های جامعه ناساز‌گار است، پس اول‌تر از همه بر دولت لازم است که علیه چنین اعمال و جریان‌ها ایستاده‌گی کند. بنابرین مردم باید قبل از ان‌که بسیار ناوقت شود، در متوقف ساختن شیوع هرچه بیشتر این فساد اخلاقی پیش‌قدمی کنند.

بناءً تمام انجمن‌های هم‌جنس‌گرایی و فعالیت‌های آن فوراً متوقف گردد. شما باید از دعوت، تمجید، حمایت، برائت و مشروعیت دادن هم‌جنس‌گرایی از طرف دولت جلوگیری کنید و هر آن کسی را که این اعمال پلید را انجام می‌دهد، به شدت مجازات کنید! شما باید تمام قوانینی را که محافظت از هم‌جنس‌گرایی را تضمین می‌کند، لغو کنید! ثانیاً و مهم‌تر از همه، کنوانسیون استانبول و جدا کردن آن است. بعد از آن شما گفته می‌توانید: "ما  آنچه را که می‌توانستیم، انجام دادیم! "با این حال ، درخواست از مردم قبل از موضع‌گیری دولت، خود ریاکاری و فاقد صداقت و اخلاص است!

در نتیجه، ای مسلمانان! ما به شما خطاب می‌کنیم که منشا‌ی اعمال شیطانی و تمام اعمال بد همین کفار، سیکولار، نظام دیموکراسی می‌باشد و شیطان تا زمانی‌که این نظام وجود داشته باشد، آن را مانند بیماری همه‌گیر در بین جامعه گسترش خواهد داد!

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه ترکیه

مترجم: ارسلان مبارز

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه