سه شنبه, ۰۶ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۶م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

pr header

 

 

تاریخ هجری :21 جمادی الثانی 1439
تاریخ میلادی : جمعه، 09 مارس 2018م

شماره صدور:۰۹/۳۹HTL

دفتر مطبوعاتی
ولايه لبنان

اعلامیه مطبوعاتی

راه‌های بغض، عداوت، بهتان و تطبیق برنامه‌های نظام فاسد آنان را ببندید!

(ترجمه)

﴿وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَٰذَا حَلَالٌ وَهَٰذَا حَرَامٌ لِّتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَۚ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ﴾

[نحل: ۱۱۶[

ترجمه: ‏‏(الله سبحانه وتعالی حلال و حرام را برای تان مشخص كرده است) و به خاطر چیزی‌كه تنها(از مغز شما تراوش كرده و) بر زبان تان می‌رود، به دروغ مگوئید: اين حلال است و آن حرام، و در نتیجه بر الله)سبحانه وتعالی( دروغ بندید. كسانی‌كه بر الله)سبحانه وتعالی( دروغ می‌بندند، رستگار نمی‌گردند.‏

هر سال در تاریخ معینی از "روز زن" تجلیل به عمل می‌آید، و در عین حال تیغ بعضی رسانه‌های لبنانی در برابر دین اسلام تیز می‌شود که آزادانه مخالفت خود را علیه قوانین شرعی بازگو نموده و بر قوانین و دین اسلام حمله‌ور می‌شوند، به خصوص در رابطه به موضوع زن و مرد و حالت شخصی افراد(احکام فردی). کانال تلوزیونی LDS صبح روز جمعه به تاریخ ۹ مارچ ۲۰۱۸م در برنامۀ "نهارکم سعید" چند‌ تن از بوق‌زنان فتنه‌انگیز را از انجمن‌ حقوقی زن و برخی از ژورنالیست‌ها را دعوت نمود، که روی محکوم کردن حکم شلاق‌زنی زانی و قطع دست دزد و هم‌چنین در مسئلۀ بازداشت مجرم، حکم طلاق، میراث و حکم دو یا چهار شاهد بحث نمودند.

این واکنش‌گرانی که در ظاهر ادعای پشتیبانی از زنان و حقوق آن‌ها را دارند، اما در باطن بر ضد اسلام و احکام‌اش هستند و استدلال می‌کنند که اسلام از زنان و حقوق‌شان محافظت کرده نمی‌تواند. هرچند امروزه اسلام در صحنۀ عمل به سطح یک دولت تطبیق نمی‌شود، اما تنها احکام فردی آن در بعضی کشور‌ها به شمول لبنان پابرجا است. لذا دولت لبنان همواره کوشش دارد تا این احکام را تحریف و منسوخ کند، و بدتر این‌که می‌خواهد با قوانین دست‌ساختۀ فاسد غربی تعویض نماید. این دولت‌ها، به جای این‌که خواستار تطبیق تمام اسلام شوند، که فساد و دزدی را از بین برده و مردم را از بنده‌گی بنده، شهوت و هوای نفس می‌رهاند و به بنده‌گی و عبادت الله سبحانه وتعالی سوق می‌دهد-چون الله سبحانه وتعالی ذاتی است که تمام بشر را خلق و برای آنان احکامی را نازل نموده که رسول الله صلی الله علیه وسلم برای اجراء و تطبیق آن به ما دستور داده است تا سعادت و کامیابی دارین را نصیب شویم- به تطبیق قوانین غربی مبادرت می‌ورزند. یقیناً خالق ما در مورد انسان و چیزی‌که برای انسان بهتر است، دانا و توانا است.

﴿أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ﴾

‏[ملک: ۱۴]

ترجمه: ‏‏مگر كسی‌كه(مردمان را) می‌آفریند(حال و وضع ايشان را) نمی‌داند و حال این‌كه او دقیق و باریک بین و بس آگاهی است‌؟!‏

اگر این احمق‌ها وضعیت زنان مسلمان را با وضعیت زنان در کشورهای غربی مقایسه می‌نمودند، که مطابق قوانین دست‌ساخت بشری به ازدواج مدنی-ازدواجی‌که بر اساس یک قرار داد صورت می‌گیرد- مبادرت می‌ورزند و یا هم وضعیت زنان را حتی در سرزمین‌های شرقی-که در تحت حاکمیت اسلام چگونه بود- به مقایسه می‌گرفتند، سوالات ذیل مطرح می‌گردید:

آیا خانواده‌ها در غرب سالم و دست‌نخورده اند؟ آیا در غرب جسم زنان برای تقویت تجارت محصولات شرکت‌ها به نمایش گذاشته نمی‌شود؟ آیا در غرب زنان به مقصد خوش‌گذرانی و عیش‌ونوش مردان استفاده نمی‌شوند؟ آیا می‌دانید که هرروز چند واقعۀ "تجاوز جنسی" در اروپا، امریکا و دیگر کشورهای غربی اتفاق می‌افتد؟ چقدر اطفال بخاطر "سوء استفادۀ جنسی" در غرب استفاده می‌شوند؟ چقدر از زنان قربانی خشونت‌های این رژیم‌های غربی می‌شوند؟ آیا این قضایای کشورهای غربی با میزان تکان دهنده‌اش، در سرزمین‌های ما وجود دارند؟!

ای مسلمانان لبنان! به دین و شریعت تان فخر بورزید، برای تطبیق آن فعالیت نموده و زندگی اسلامی را دوباره اعاده نمایید، که در احیای آن پیشرفت، ترقی، کرامت، افتخار، عفت، آبرو و عزت را به دست می‌آورید. آواز رسانه‌های مخرب و شیطانی را خاموش بسازید و در برابر کسانی‌که علیه اسلام تهمت می‌زنند، ایستاده شوید و برنامه‌های فاسد اخلاقی آنان را متوقف سازید، که توسط این بوق‌زنان فتنه‌انگیز پروپاگند ایجاد می‌نمایند، و در میان ما تخم کینه، تقلید کورکورانه و دنباله‌روی را توسط کانال‌های مفسد شیطانی و غیراخلاقی خود ترویج می‌دهند. 

کجا شد حاکمیت و نقش مفتی‌ها و متنفذین قدرت‌مند مسلمان که این جرایم علیه اسلام را متوقف سازند؟! خاموشی آنان حتی تا چند ماه آینده تطبیق احکام فردی را نیز به خطر می‌اندازد.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر-ولایه لبنان

ابراز نظر نمایید

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه