یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اگر خلافت واقعی وجود می‌داشت، هرگز ترامپ جرئت این گستاخی‌ها را بر آن  نمی‌کرد...!
بسم الله الرحمن الرحيم

اگر خلافت واقعی وجود می‌داشت، هرگز ترامپ جرئت این گستاخی‌ها را بر آن نمی‌کرد...!

(ترجمه)

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا به حضور اعضای ائتلاف بین‌المللی گفت: «به زودی در همین هفتۀ پیش‌روی، تسلط ما بر مناطق تحت حاکمیت خلافت به صورت صددرصدی اعلان می‌شود.» (منبع: شبکۀ بی بی سی)

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا به تسلط یافتن بالای مناطق تحت حاکمیت خلافت خودخواندۀ داعش افتخار کرد و این افتخار را در حضور نمایندگان اعضای ائتلاف بین‌المللی، مسلمانان و عرب‌هایی‌که ادعای نمایندگی سرزمین‌های اسلامی را دارند، بر ضد "داعش" اعلان نمود. این نمایندگان خودخوانده از خجالت و شرم‌ساری سرشان را در برابر این دشمن امت مسلمه، دشمن اسلام و مسلمین بالا نکردند و نه هم این حقیران فرومایه از مکر و نیرنگ و جنگ در پهلوی دشمنان الله سبحانه وتعالی در سرزمین‌های اسلامی حیاء کردند؛ بلکه پستی، ذلت و خیانت این حکام به حدی رسیده که در مشارکت و همکاری شان با کفار بر ضد مسلمانان و سرزمین‌های اسلامی، بی‌شرمانه افتخار می‌کنند. در حقیقت، ذلت و خواری این حکام را در این ائتلاف، مانند ماده گوسفندی به مسیر کشتارگاه کشانده و آن‌ها را به مرکز کفر(واشنگتن) برده است تا این کافر و دشمن الله(ترامپ) در حضور چنین اشخاص بی‌کفایت و حکام خائن افتخار کند؛ دقیقاً مانند شخص ترسویی‌که به قتل کرم و حشرۀ کوچکی افتخار کند.

بلی، ترامپ در حضور این چهره‌های منحوس، ‌که غیرت ایمان در آن‌ها دیده نمی‌شود؛ بلکه بی‌غیرتی، ذلت و خواری چهره‌های‌شان را فراگرفته و افتخار می‌کنند. اما چیزی‌که لازم به یادآوری است، باید بدانیم که ترامپ به چی افتخار می‌کند؟! ترامپ بر دست یافتن بر مناطق تحت حاکمیت داعش افتخار می‌کند و ادعا دارد که صددرصد بر این سرزمین‌ها دست خواهد یافت. سوال اینست که بر کدام مناطق؟! مناطق تحت حاکمیت گروهی خلافت خودخوانده‌ای که خودشان این خلافت را اعلان نمودند؛ پس بسیار جای تعجب است!!

ترامپ و همه می‌دانند که او از گروه داعش حرف می‌زند. ترامپ و همه می‌دانند که گروه داعش دولت اسلامی نبوده و هیچ یک از اساسات دولت اسلامی را نداشته است؛ چی رسد به این‌که داعش دولت بزرگی به قوت و عظمت دولت خلافت واقعی باشد؛ خلافتی‌که صدای آن در آسمان‌ها پیچیده و عظمت خود را در تمام دنیا گسترش خواهد داد؛ خلافتی‌که دشمنانش از دور و نزدیک از ترس آن می‌لرزند؛ همۀ مردم آرزوی عدل و انصاف آن را دارند و قدرت‌مندان جهان به آن پناه برده و از آن حساب می‌برند؛ چنانچه زمانی فرانسه از خلیفۀ مسلمانان خواست تا پادشاه اسیر آن را رها سازد.  

ای ترامپ! اگر خلافت واقعی وجود می‌داشت، تو و امثالت از ترس مجازات آن حساب می‌بردید؛ اما مثلی‌که ما می‌دانیم، تو هم می‌دانی: تمام جنایاتی‌که در افغانستان، عراق و سوریه انجام دادید، از ترس به وجود آمدن خلافت واقعی بوده، چنانچه همین اکنون به همین هدف این راه را ادامه می‌دهید. تو این اظهارات و افتخارات گستاخانه را در حضور مشت احمقی به نمایش می‌گذاری‌ که پس‌خورده‌های حکام بی‌عرضه را می‌خورند؛ حکامی‌که تلاش دارند تا کافران بداخلاقی‌ چون ترا برای به دست آوردن چوکی‌های بی‌پایۀ شان راضی نگهدارند. اما این یک حقیت است که تو این اظهارات را به هدف بدنام ساختن چهرۀ واقعی اسلام، خلافت اسلامی و کم کردن عظمت آن و به خاطر منحرف ساختن مسلمانان انجام می‌دهی. تو در تلاش هستی تا مسلمانان را ذلیل ساخته و فرمان‌بردار خود سازی تا بتوانی آن‌ها را از قضیۀ سرنوشت‌سازشان یعنی برپائی دولت خلافت راشده بر منهج نبوت دور سازی.

 ای ترامپ! طوری‌که تو می‌دانی، برای ما هم این مسئله واضح است و یقین داریم؛ اما جای تأسف اینجاست که تو در برابر نمایندهای واقعی سرزمین‌های اسلامی قرار نگرفتی. تو در بین این اشخاص فرومایه مردی ندیدی که غیرت مردانگی را داشته باشد؛ بلکه همۀشان خود را به شیطان‌های مثل تو و دیگر حکام احمق به فروش رساندند؛ کسانی‌که شهامت، غیرت و مردانه‌گی را به خاطری متاع ناچیز دنیا از دست دادند تا به قدرت و چوکی‌های ناپایه‌دارشان باقی بمانند.

ای ترامپ! این آروز را به خاک ببر؛ تو نمی‌توانی چهرۀ صاف و پاک واقعی خلافت اسلامی را خدشه‌دار سازی؛ با وجودی‌که همۀ رسانه‌های مزدور در خدمت دروغ‌بافی‌ها و انحرافات شماست؛ با وجودی‌که نیروهای خونخوار شما و مزدوران زیادی در سرزمین‌های ما در خدمت شما هستند و با وجودی‌که قتل، شکنجه و زنجیر کشیدن را شما در سرزمین‌های ما به راه انداختید. با وجود این همه مسائل دردآور، باز هم می‌بینی که امت اسلامی با شتاب خستگی ناپذیر برای احیای مجدد خلافت واقعی بر منهج نبوت تلاش می‌کنند. تو می‌بینی که امت مسلمه خلافت اسلامی را قضیۀ سرنوشت‌سازشان قرار داده است. یقیناً امت اسلامی تا دست خود را به دروازۀ خلافت اسلامی نزند و تا خلافت اسلامی بر منهج نبوت، که اسلام را من‌حیث یک رسالت‌اش برای جهانیان حمل کند و عذاب و هلاکت را برای تو و امثال تو بیاورد؛ تو و کسانی‌که بر خلافت، اسلام و مسلمانان می‌تازید، نمی نشیند.

ای ترامپ! کاش تو عاقل می‌بودی تا تاریخ را می‌دانستی و از سرنوشت هم‌کیشان خود درس عبرت می‌گرفتی؛ کسانی‌که به دولت خلافت جزیه می‌دادند! نگو که تو و کشورت، امریکا، مثل آن‌ها نیستی و ترا زور و قوت کشورت مغرور نسازد. شکی نیست که کشورت افراد و گروه‌های زیادی از مسلمانان را به خاک و خون کشیانده؛ اما در هر میدانِ جنگی‌که داخل شدید، در اخیر فرار کردید؛ این در حالی‌ست که شما با لشکر واقعی اسلام، ارتش دولت خلافت مواجه نشدید؛ پس چی خواهد شد آن زمانی‌که با اردوی بی‌سر و پای دولت خلافت مواجه شوید! بگذار تا از معاهده‌ای‌که دو قرن قبل با والی الجزایر منعقد کردید، به یادتان بیاورم تا بدانید که شما چگونه برای دولت خلافت فدیه می‌دادید تا دولت خلافت کشتی‌ها و مردم تان را اجازۀ عبور دهد. یا این‌که این واقعیت را فراموش کردی؟ ای فراموش‌کار تاریخ! ای کسی‌که چشم تو واقعیت‌های عینی را نمی‌بیند و از واقعیت‌های اسلام و واقعیت‌های مسلمانان چشم تو هم‌قطارانت کور شده! شما می‌دانید که مسلمانان به هیچ‌وجه شکست نمی‌خورند و اگر در یک میدان جنگ را ببازند تا اخیر جنگ را نمی‌بازند و به هیچ‌وجه از خواست‌شان در برابر دشمن‌شان مأیوس و ناامید نمی‌گردند.

ای ترامپ! آیا برای تو کافی نخواهد بود که مسلمانان مرگ در راه الله سبحانه وتعالی را‌ مانندی دوست دارند که تو و پیروانت زنده‌گی دنیا را دوست دارید؟! اگر به این مسئله باور نداری، تعداد زخمی‌ها و کشته شدگانت را از وزارت صحت عامه‌ات بپرس و از شفاخانه‌های روان‌درمانی و تعداد مریض‌های روانی نیروهایت بپرس؛ نیروهایی‌که از آسیاب و دریای خون افغانسان نجات یافتند!

ای ترامپ! قبل از این‌که دروغ و فریب‌کاری‌های تان برای مردم تان آشکار شود، مردم خود را به جنگ داخل ساختید؛ با وجودی‌که شما با اردوی واقعی دولت خلافت اسلامی مواجه نشدید؛ پس چگونه خواهد بود آن زمانی‌که با لشکر دولت اسلامی مواجه گردید؟! شکی نیست که مسیر تو از مسیر پدرکلانت، هرقل، جحافل و لشکریان شان بدتر است.

ای ترامپ! وقتی‌که خلافت بر منهج نبوت پا به عرصۀ وجود بگذارد، دیگر هیچ فرصتی برای تو نمی‌دهد که عساکر خود را به سرزمین‌های اسلامی بفرستی؛ بلکه برعکس عساکر دولت اسلامی را در مرکز حکومت خود خواهی دید؛ اگر مرکزی برای حکومت‌ات باقی بماند! ای ترامپ! این را بدان که هرگز دولت، قدرت و افتخاری در زبانت باقی نمی‌ماند؛ دیگر نمی‌توان بر خلافت گستاخی کنی و در آن روز، آروز می‌کنی که کاش آفریده نمی‌شدی.

بلی، ای ترامپ! اگر خلافت واقعی وجود می‌داشت، هرگز تو و امثال‌ات جرئت تاختن بر خلافت را نمی‌داشتید و هرگز برای خود جرئت نمی‌دادید تا خلافت را تحقیر و از عظمت خلافت و امت اسلامی کم کنید؛ چی رسد به این‌که با خلافت بجنگید و به تسلط پیدا کردن بالای سرزمین‌های خلافت افتخار کنید. پس صبر ماست تا الله سبحانه وتعالی در بین ما و شما حکم کند؛ چیزی‌که الله سبحانه وتعالی وعده داده و یقیناً که او تعالی در وعده‌اش خلاف نمی‌کند.

برگرفته از جریدۀ الرایه

نویسنده: خلیفه محمد

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه