سه شنبه, ۱۷ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۳م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
با ورود سال 2030م تعداد مسلمان‌ها در اروپا از مرز 44 میلیون تن خواهد گذشت!
بسم الله الرحمن الرحيم

با ورود سال 2030م تعداد مسلمان‌ها در اروپا از مرز 44 میلیون تن خواهد گذشت!

انتظار می‌رود که تعداد مسلمان‌ها در اروپا با فرارسیدن سال 2030م، به 44 میلیون تن برسد، یعنی نزدیک به 10درصد از مجموع باشندگان قارۀ اروپا را-بر اساس پیش‌بینی‌های اخیر- مسلمانان تشکیل خواهند داد. بر اساس گزارش طرح مهاجرت جهانی که مسلمانان در همکاری با دانشگاه علوم اجتماعی در انقره آماده نموده است، مسلمانان الی سال 2030م، 8درصد نفوس اروپا را تشکیل خواهند داد.

بر مبنای این گزارش تعداد مسلمان‌ها در امریکا نیز رو به افزایش بوده و انتظار می‌رود تا 2030م، 2.1درصد یا 5 میلیون باشندگان امریکا را مسلمانان تشکیل دهند. این گزارش در سطح بین‌المللی پیش‌بینی نموده است که در سال 2030م از هر 5 تن باشندگان دنیا، بیش از یک تن آن مسلمان خواهد بود و 79 کشور جهان، از جمله بلژیک، کانادا و هالند، با ورود سال 2030م، هرکدام یک میلیون جمعیت مسلمان خواهند داشت.

با وجود تبلیغات گستردۀ منفی در اروپا علیه اسلام، تعداد مسلمان‌ها که از آن جمله اطفال مسلمان، مهاجرین و کسانی‌که به اسلام روی می‌آورند، در حال ازدیاد و افزایش است، و این به سبب آن است که الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ﴾

[توبه: 33]

ترجمه: الله(سبحانه وتعالی) ذاتی است که پیامبرش(حضرت محمد صلی الله علیه وسلم) را با هدایت و دین حق فرستاد، تا آن را بر سایر ادیان غالب گرداند، هرچند مشرکان این کار را ناپسند بشمارند.

منیب حمیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه