جمعه, ۰۹ شوال ۱۴۴۵هـ| ۲۰۲۴/۰۴/۱۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ورشکسته گی غرب  به آتش کشیدن نسخه قرآن توسط تندروها در سوئد
بسم الله الرحمن الرحيم

ورشکسته گی غرب به آتش کشیدن نسخه قرآن توسط تندروها در سوئد

(ترجمه)

به نقل از آژانس خبری نت مؤرخ ۲۹\۸\۲۰۲۰، روزنامه های محلی در سوئد گزارش دادند که شهر مالمو جمعه گذشته شاهد چندین اقدام ضد اسلامی بوده است؛ یکی ازین جمله اقدامات لگد زدن سه نفر به نسخه‌ای از قرآن کریم در محضر عام می‌باشد.

به گفته روزنامه آفتونبلادت این همه اعتراضات ضد اسلام زمانی صورت گرفت که به راسموس پالودان رهبر حزب راست افراطی دنمارکی اجازه برگزاری نشست در مالمو داده نشده است. قرار بود پالودان روز جمعه برای برگزاری تظاهراتی علیه مسلمانان به مالمو برود. او هم‌چنان برای آتش زدن قرآن فراخوانی داده بود.

تعجب مسلمانان اینست که چرا مسلمین در سرزمین‌های اسلامی هیچ اقدامی علیه اعمال تحریک‌آمیز غربی‌ها انجام نمی‌دهند؟ پاسخ اینست: اسلام یک دین زنده است که استدلال محکم و قوی در مقابل مبارزان خود دارد و آن‌ها افرادی هستند که همیشه شکست خوردند و جز نفرت و تحریک چیزی دیگری در خود ندارند. آنچه باعث می‌شود آن‌ها در این امر بسیار عمیق شوند، اینست که امت سپری (خلیفه) ندارند تا به آن‌ها جواب دندان شکن دهد و این امت توسط وسوسه‌های شیاطین همه چیز را فراموش کرده اند.

بنابر این، پاسخ برخی از مسلمانان عصبانی همانند کسانی است که در سوئد بخاطر به آتش کشیدن نسخه‌ای از قرآن کریم توسط تندروهای راستی در شهر تظاهرات را راه‌اندازی نمودند.

مترجم: عبدالله حماس

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه