یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
منشأ مشکلات، نظام خودساخته بشر و راه حل آن نظام خلافت!
بسم الله الرحمن الرحيم

منشأ مشکلات، نظام خودساخته بشر و راه حل آن نظام خلافت!

(ترجمه)

خبر:

رییس جمهور اردوغان در پارلمان در یک پروگرام افطاری گفت: «این واضح و روشن است که حملات بالای پایه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما ادامه خواهد داشت، به خاطر این که ما ملت و کشوری هستیم که با ما حسادت کرده اند چرا که این بر ما واجب شده تا راهکار امنیتی کشور مان را تغییر دهیم. ما بیش از اندازه  قیمت هنگفتی را در پاسخ به حملات در داخل سرحدات و مناطق محرم مان پرداختیم، از همین حالا به بعد ما مستقیماً در برابر معضل ها و مشکلات و سرچشمه شان با توجه به راه حل آن ها اقدام خواهیم کرد.»

تبصره:

ترکیه و دیگر سرزمین های اسلامی ما از دهه ها به این طرف با مشکلات عظیم اقتصادی، اجتماعی و سیاسی روبرو هستند. رهبران و کسانی که صاحب قدرت هستند، برای حل نمودن این مشکلات و معضل ها نیتی را برملا نمی کنند. گذشته از این، در حقیقت منشأ مشکلات خود آن نظامی است که ما از غرب آوردیم. اقدام در برابر این مشکلات و منشأ آن ها به معنی به پای زدن ماموران استخباراتی، سفرا، دیپلومات ها و کمپنی های استثمارگر امریکا، انگلیس، دولت یهود و روسیه از سرزمین ما می باشد. و این به معنی در زباله انداختن قوانین و مقررات امریکا، روسیه و غرب است که به ما مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را اعطا کرده است که تنها حکمروایی با قوانین و مقررات اسلام است.

این به معنی شستشوی افراد و سربازان بین المللی سرمایه دار؛ مانند سازمان ملل و ناتو از حریم فضایی، بندرگاه ها، کانال ها و سرزمین های ما می باشد. این به معنی ایستاد شدن در پهلوی مسلمانان عراقی، سوری و فلسطینی است که حتی در ماه مبارک رمضان هم با استقامت ایستاد هستند. برای ترکستان و دیگر سرزمین ها، متحد باشیم؛ چون متحد بودن با اهمیت است. به دلیل این که ما بهترین و نیک ترین امت در تمام بشریت هستیم. ما برادرانی هستیم که به الله واحد، به رسول واحد و دین واحد ایمان داریم؛ زیرا ما متحد بودیم، ما با همدیگر بودیم و ما همیشه با شکوه بودیم. الله سبحانه وتعالی با ما خوش بود و ما را یاری کرد. ما تنها فرمانروا بالای جهان و سرزمین ها، فاتح قاره ها و حامل اسلام  به جهان به وسیله دعوت و جهاد بودیم؛ زیرا زمانی که ما متحد نشدیم؛ تجزیه شدیم، مغلوب شدیم، استثمار شدیم، قتل عام شدیم و در حقارت زندگی کردیم.

حتی درماه مبارک رمضان مسلمانان در عراق و سوریه با سلاح های پیشرفته قتل عام شدند؛ اما بدبختانه این حوادث در اخبار هم به نشر نمی رسید. علی الرغم آن دولت ها و رهبران جهان سکوت اختیار می کنند، مردی وجود ندارد که این کشتارها و و حشی گری ها را حتی نکوهش کند. فقط زمانی عملیات سرحدی شروع می شود، سپاهیان حرکت داده می شود، موانع ساخته می شوند و بحران هایی اتفاق می افتد که منافع کفار و دستور کفار باشد. تمامی این اتفاقات به خاطر این است که ما متحد نیسیتیم یا نمی توانیم اتحاد کنیم.

امروز وحدت به معنی یک امت بودن به نماینده گی از ۵۷ کشور در مقابل امریکا که از ۵۱ ایالت، روسیه از ۸۳ منطقه فدرال و اروپا که از ۳۲ کشور تشکیل شده، است، می باشد. تنها چاره اینست که ما یک امت واحد باشیم و به عنوان یک امت واحد ما می توانیم معضل و مشکلات را از بیخ بر کنیم. ما قادر به حل مشکلات از بیخ و ریشه نبودیم، نتوانستیم که دولت داشته باشیم؛ چون غربی ها تخم نفاق و جدایی را در قلب های مان کاشته است. غرب با ایده پوچ شان قسمی تنظیم کرده که ما از مسیر و جوهر عقیده ی مان منحرف باشیم؛ چون ما دولت نداریم که ایده الهی را پشتیبانی نموده و زنده گی مان را مطابق آن تنظیم کند.

درست همانندی که روزه سپر است، خلیفه نیز سپر است که از مسلمانان نماینده گی می کند. روزه یک شخص را حفاظت می کند؛ مگر خلیفه تمام امت مسلمه را حفاظت می کند. قرآن عظیم الشان کتاب الهی است که برای تنظیم زنده گی بشر فرستاده شده که تنها توسط خلیفه تطبیق شده می تواند. قرآن پایه و اساس ساختمان دین است که خلیفه محافظ آن است. یک بنا بدون و پایه و اساس در حد سقوط است و یک بنا بدون محافظ در حد نابود شدن می باشد. خلیفه محافظ این دین و امت اسلامی است. خلیفه کسی است که  وحدت امت را می خواهد و زنده گی اسلامی را تطبیق می کند. رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:

«السُّلطانُ ظِلُّ اللَّهِ في الأرضِ يأوي إليْهِ كلُّ ضعيفٍ وملهوفٍ.»

ترجمه:  سلطان سایه الله سبحانه وتعالی در زمین است؛ تمام ضعیفان و ستمدیده گان در آن سایه پناه می برند.

نویسنده: موسی بای اوغلو

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

 

Last modified onچهارشنبه, 12 جولای 2017

2 comments

  • خان
    خان چهارشنبه، 26 جولای 2017 Comment Link

    بدون شک که با بعیت به خلیفه ما می‎توانیم تمامی دشمنان خویش را ذلیل ساخته و بوز شان را به خاک بزنیم. ان شاءالله آن روز دور نیست؛ چون نزد الله انجام آن بسیار ساده و آسان است.

  • خان
    خان چهارشنبه، 26 جولای 2017 Comment Link

    بدون شک که با بعیت به خلیفه ما می‎توانیم تمامی دشمنان خویش را ذلیل ساخته و بوز شان را به خاک بزنیم. ان شاءالله آن روز دور نیست؛ چون نزد الله انجام آن بسیار ساده و آسان است.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه