دوشنبه, ۱۶ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
در نبود دولت خلافت؛ عزت و آبروی جوانان و نوجوانان مسلمان حفظ نخواهد شد
بسم الله الرحمن الرحيم

در نبود دولت خلافت؛ عزت و آبروی جوانان و نوجوانان مسلمان حفظ نخواهد شد

(ترجمه)

خبر:

 پنج شنبه ۲۲ جون سال جاری، یک تروریست هندی در قطار در حومه دهلی نو، در هندوستان، به چهار جوان مسلمان حمله کرد، که منجر به کشته شدن حافظ جونید جوان ۱۶ساله و زخمی شدن چند تن دیگر گردید. مهاجمان هندو، قبل از زدن و کشتن، ابتدا با اشاره کردن به مطالب ضد اسلامی جوانان مسلمان را متلک گفته و دست انداختند. این حادثه درست زمانی اتفاق افتاد که این جوانان در حال رفتن به خانه های خود برای تجلیل عید با اعضای فامیل شان بودند. جونید و برادرش در این میان تنها کسانی بودند که تمام قرآن را یک روز قبل از کسب لقب حافظ، خوانده و به پایان رساندند و بلاخره لقب حافظ را نیز کسب کردند. قتل جونید نیز از جمله پنج قتل عام مسلمانان است که توسط هندوها در سه ماه گذشته در هندوستان صورت گرفته است.

تبصره:

در واقع، در سال های اخیر خشونت کورکورانه در هند تحت حاکمیت BJP(ناسیونالیست هندو)، و در زمان رهبری نارندرا مودی در سال ۲۰۰۲م که به حیث وزیر امور خارجه ایفاه وظیفه می کرد و تنفر فوق العاده از اسلام داشت، به اوج خود رسیده، که قتل صدها مسلمان در گجرات گواه خوبی بر این ادعا است. روز سه شنبه ۲۷ جون در شرق شهر جهر هند، یک مرد مسلمان به اتهام قتل یک گاو، از طرف گاو پرستان هندو مورد لت و کوب قرار گرفته و بعد از آن خانه اش را نیز به آتش کشیدند. در ماه اپریل سال جاری پهلو خان فارمدار در بخش لبنیات نیز توسط گاو هندی ها در الوار راجستان کشته شد.

در ماه مارچ سال گذشته نیز امتیاز خان انصاری و مظلوم خان بعد از لت و کوب زیاد به قتل رسیدند، و این تروریستان جنایت کار بعداً آن ها را به درخت آویزان کردند. گروه های راستگرای هندو متهم به تحریک این همه خشونت شده اند، که تعدادی از این ها به BJP پیوسته و متهم به تحریک و تشویق خشونت برعلیه مسلمانان هستند. علاوه بر این در ماه مارچ سال جاری، پس از پیروزی BJP در انتخابات ایالت اوتار پرادش،کشیش آدیتانات، وزیر امور خارجه، یوگی را به عنوان وزیر خارجه اوتار پرادش انتخاب نمود. این شخص به علت تحریک نفرت در میان جمعیت هندوستان علیه مسلمانان بسیار شهرت پیدا نمود. آدیتانات بنیانگذار سازمان افراطی هندوی واهینی بود که در مبارزات انتخاباتی مجدداً هندوها را به علیه مسلمانان تحریک  کرده است. در ماه جنوری ۲۰۱۵م، مردان واهینی حدود ۳۰۰ مسلمان را در روستای قاضی پور در ناحیه کوشینگر در شرق آپارتا پرادش مجبور به پذیرش کیش هندویزم نمودند. یکی از رهبران شبه نظامی در این سازمان، سونیل سینگ  اظهار داشت: «کارگران هندوی واهینی اجازه نخواهند داد که مسلمانان در هندوستان زندگی کنند.ِ» انتصاب آدیتانات در کنار دیگر افراط گرایان هندو در موقعیت های کلیدی در کشور، واضحاً نشان دهنده افزایش تنفر، آزار و اذیت مسلمانان است که مودی و BJP  برای آینده هند تمایل دارند.

امروزه در هندوستان ۱۸۰میلیون مسلمان که دومین جمعیت از جمعیت مسلمانان در جهان می باشند، به علت نداشتن رهبر مسلمان و متقی در ترس و وحشت زنده گی می کنند. این مسلمانان بخاطر اعتقادات اسلامی خود مورد تبعیض، خشونت، شکنجه، آزار و اذیت قرار می گیرند. اما با وجود این همه جنایات، دولت های غربی که جنگ برعلیه تروریزم را عهده دار اند بخاطر منفعت و معاملات سود آور خویش با مودی روابط دوستانه دارند با وجود این همه اعمالی را که در قبال مسلمانان انجام می دهد باز هم تروریست پنداشته نمی شود. این حوادث یک بار دیگر ماهیت ریاکارانه اعتقادات نظام سیکولر را بازتاب می دهد. مسلمانان هند همانند دیگر مسلمان سراسر جهان همیشه از طرف حکام و رژیم های ظالم مورد آزار و اذیت بی رحمانه قرار می گیرند که دولت ها این وضعیت را به سود، منافع اقتصادی و سیاسی خود رقم زده و جشن می گیرند؛ و همواره به تجاوز و قتل مسلمانان دیگران را تحریک می کنند.

مسلمانان هند، تحت حکومت اسلامی تاریخ شگفت انگیزی داشتند، آن ها  در برابر پادشاهی هندویزم و بودایی تمدن بزرگی را به ارمغان آورده و مسلمانان به عنوان یک نیروی قدرت مند و غیر قابل تحمل در برابر همه دشمنان دین اسلام قد علم نموده بود.

پس، تنها از طریق تأسیس فوری و مجدد خلافت به طریقه رسول الله صلی الله علیه وسلم است که جوانان مسلمان مانند جونید و هم چنین مؤمنان در سراسر جهان، به طور کامل محافظت می شوند، و می توانند با عزت و آزاد از ترس زنده گی نمایند.

داکتر نسرین نواز

رئیس بخش زنان دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه