سه شنبه, ۲۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
به مناسبت 99همین سال‌روز سقوط خلافتبه توفیق الله، بسیار زود خلافت را بار دیگر هم‌چو رحمتی به جهانیان برخواهیم گرداند!
بسم الله الرحمن الرحيم

به مناسبت 99همین سال‌روز سقوط خلافتبه توفیق الله، بسیار زود خلافت را بار دیگر هم‌چو رحمتی به جهانیان برخواهیم گرداند!

 

(ترجمه)

خبر

در ماه رجب امسال (1441هـ/2020م) بیانیه‌ای عالم بزرگوار، شیخ عطاء ابن خلیل ابوالرشته، «امیر حزب التحریر» به مناسبت یادبود از 99همین سالروز سقوط دولت اسلامی؛ یادآوری خاطرۀ دردآور مجرمینی‌که به تاریخ 28 رجب 1342هـ.ق مطابق با 3 مارچ 1924م که بر ملغا ساختن دولت خلافت حکم نمودند، منتشر شد.

تبصره

همه‌ساله خاطره غم‏انگیز و دردآور سقوط دولت خلافت -که در 28 رجب 1342 رخ داده بود- بر ما می‏گذرد و حزب التحریر با تمام نیرو در هر منطقه‌ای از جهان، به خاطر یادبود از سال‌روز سقوط خلافت اسلامی، امت مسلمه را هشدار و تذکر داده و امت را برای بازگشت دولت خلافت فراخوانده است. حزب التحریر اقامه دوبارۀ خلافت اسلامی را بر امت مسلمه فرض دانسته و آن هم چه فرضی (ام الفرائض)! ما این‏جا بر هشدار امت مسلمه که باید در راستای دولت خلافت با تمام نیرو و امکانات تلاش ورزند، ادامه می‏دهیم؛ هرچند در راستای این فرض بزرگ با سختی‏ها و موانعی نیز روبه‌رو ‏شویم. می‏خواهیم بر امت مسلمه و بر تمام اقشار آن، بر گروه‏ها، علماء، فرهنگیان، مردان و زنان تأکید نمائیم:

همانا کار نمودن جهت وحدت امت مسلمه تحت حاکمیت واحد که تنها حکم الله را تطبیق نماید، فرضی است که عامل آن مستحق ثواب و تارک آن مرتکب جرم می‏باشد. بروید در قرآن و سنت، اجماع صحابه و حتی در اقوال علمای گذشته تحقیق و جستجو کنید؛ مطمئناً چیزی جز فرضیت این امر نمی‏یابید. این فرض هرگز با کار کردن فردی نتیجه‌بخش نبوده؛ بلکه کارکرد گروهی و حزبی را می‏طلبد که دارای رهبری با ظرفیت، مخلصانه، با برنامه علمی و بنا یافته بر عقیدۀ امت مسلمه باشد. این گروه در پیش چشمانِ تان بوده و آن حزب التحریر می‏باشد که مدت 67 سال است که فعالیت دارد.

حزب التحریر هیچ‏گاه خلافت را برای خود نمی‏خواهد؛ بلکه برای امت مسلمه در پی این امر تلاش می‏ورزد. این حزب به مثابه احزاب دیگر نیست که تنها به خاطر مفاد حزبی خود تلاش نماید؛ بلکه بر این تلاش دارد تا دولتی را برای امت مسلمه برپا نماید. فرزندان پرهیزگار این امت‌اند که مردان و رهبران آینده این دولت خواهند بود؛ نه تنها شباب حزب التحریر، بلکه شباب حزب التحریر نیز پارۀ از این امت بزرگ است. دولت خلافت هر روز با ضربه‌های از طرف برنامه‏های کفار، همکاران و سفسطه‏سرایان شان -که از فرزندان همین امت اند- برخورد و  مقابله می‏کنند. این مبارزۀ حق و باطل از حالا نه؛ بلکه از هنگامی‌که الله سبحانه وتعالی زمین و آن‏چه بر آن است، خلق نموده ادامه دارد. سنت و روش اهل باطل با حق چنین است! پس شما ای فرزندان امت مسلمه! در صف این کفار نایستید.

فرزندان ناآگاه این امت که با فکر خلافت مبارزه می‏کنند، نسبت به آن عده از فرزندان آگاه که خواهان زنده‏گی در سایۀ دولت خلافت می‏باشند، بسیار کم‌اند. پس کسانی‌که در مقابل خلافت به مبارزه برخاسته، حکام مزدور و هواداران‌شان، علمای سوء و درباری، رهبران امنیتی و استخباراتی که با افکار غربی و کفری تغذیه شده و عده از سران رسانه‌ها هستند. دهقانان، صنعت‏کاران، داکتران، انجینیران، سربازان و مربی‏یان و مسئولین، همه از مجرمِ سفاک "مصطفی کمال اتا ترک" نفرت دارند و نسبت به کسانی‌که بر سبب ظلم حکام بر قوت این نظام می‌فزایند، به مراتب بیشتراند. پس همۀ این‏ها همراه با اسلام و دولت‌شان هستند و به زودی یکی از عجایب را از آن‏ها در امر تأیید و گردآمدن در محور دولت خلافت که به اذن الله برپا خواهد شد، خواهند دید.

در آخر: به ارادۀ الله سبحانه وتعالی دولت خلافت را دوباره به عنوان رحمتی برای جهانیان بر می‏گردانیم؛ چرا که این وعدۀ الله سبحانه وتعالی و بشارت رسول الله صلی الله علیه و سلم است. پس کار نمودن به خاطر اعادۀ آن و بیعت با خلیفه راشده که به همین زودی به اراده الله سبحانه وتعالی خواهد آمد، مصداق همین قول پیامبر صلی الله علیه وسلم و حدیثی‌که از امام احمد در مسند خود از نعمان بن بشیر روایت نموده که پیامبر صلی الله علیه و سلم فرمودند: «قال: ثم تکون الخلافة علی منهاج النبوة» یعنی: سپس خلافت بر منهج نبوت می‏آید.

پروردگارا! ابو یاسین، عطاء بن خلیل ابو الرشته، عالم جلیل القدر و امیرمان را بر قیادت و رهبری حزب التحریر توفیق بده و امت مسلمه را نیز توفیق اقامه دولت خلافت ثانی بر منهج نبوت ارزانی فرما! پرورگارا! بر امیرمان اهل نصرتی از متقیان و فرمانبرانی چون سعد بن معاذ آماده نما! آمین ثم آمین!

نویسنده: استاذ عبدالهادی حيدر

مترجم: عبدالقدیر "مخلص"

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه