دوشنبه, ۱۶ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
یکی از برخوردهای نوید بت با مردان امنیت
بسم الله الرحمن الرحيم

یکی از برخوردهای نوید بت با مردان امنیت

(ترجمه)

خبر:

اين روز ها حزب التحرير-ولاية  پاکستان کمپاینی را تحت نام "نوید بت را آزاد کنید!" شروع نموده است. این کمپاین یکی از کمپاین‌های مکرر حزب التحریر و دفتر مطبوعاتی وی در رابطه به رهایی نوید بت می‌باشد که یازده سال پیش  توسط استخبارات پاکستان مفقود الاثر شده است.

تبصره:

دوست دارم که در ین تبصره برای شما یکی از برخوردهای شجاعانه نوید بت همراه فردی از استخبارات پاکستان را بیان کنم، که شاید در این برخورد درسی برای تمام استخباراتی‌های پاکستان باشد:

هنگامی‌که یک مرد امنیتی برای تحقیق نزد نوید بت آمد، نوید بت جهت اطمینان از سؤالات خود به بازپرس گفت: در روز قیامت صفی از مردم است که به سمت جهنم می‌روند که در اول آن صف فرعون، ابوجهل و ابولهب قرار دارند و صف دیگری می‌باشد که به سمت بهشت می‌روند و در اول آن صف محمد صلی علیه وسلم، انبیاء، صدیقین و صحابه کرام می‌باشند. بنگرید که می‌خواهید با کدام یک از این دو صف باشید؟ و نوید بت با هر سؤالی که بازجو از او می‌پرسید، می‌گفت: این سؤال تو را به ردیف جهنم می‌کشاند؛ بدون این‌که به آن پاسخی بدهی.

اگر نوید بت زنده است، این برای او نصرت و پیروزی است و اگر به دست کسانی‌که او را ربودند، به شهادت رسیده باشد، این نیز برای او نصرت و پیروزی است! در هردو صورت، ستمکاران در روز قیامت خواهند دانست که به کدام سمت می‌روند.

نویسنده: جابر أبو خاطر

مترجم: محمد یاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه