یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
اعلامیه بلفور و جنگ غزه؛ داستان یک رژیم جنایتکار و جامعه بین المللِ توطئه‌گر!
بسم الله الرحمن الرحيم

اعلامیه بلفور و جنگ غزه؛ داستان یک رژیم جنایتکار و جامعه بین المللِ توطئه‌گر!

(ترجمه)

خبر:

یادی از صد و ششمین سالگرد اعلامیه شوم بلفور که توسط وزیر خارجه انگلیس، آرثر بلفور به تاریخ 2 نوامبر 1917 صادر شد.

تبصره:

این اعلامیه شوم توسط وزیر خارجه انگلیس صادر گردید که ایجاد یک دولت قومی برای یهودیان را در فلسطین آشکار ساخت. سالگرد آن برابر است با جنگ جنایتکارانه امروز رژیم یهودی علیه غزه؛ جنگی که هرگز دوام نخواهد آورد و دست آوردی نیز نخواهد داشت. جنایتی که در غزه جریان دارد انسان‌ها، سنگ‌ها و درخت‌ها را تحت تأثیر قرار داده و از آنچه خطوط سرخ و قوانین بین المللی گفته می‌شود، تخطی نموده و آن را زیر پا گذاشته است. چنانچه مقدار بمبِ که بالای مردم غزه ریخته شده برابر است به دو بمب هسته‌ای. همچنان مردم آن جا را با فاسفر سفید مورد حمله قرار داده است. مدارس، مساجد و شِفاخانه‌ها/بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار داده است. در غزه هیچ مکانی امنی وجود ندارد هر نقطه‌ی آن زیر بمباردمان این رژیم جنایتکار قرار گرفته است.

همه این جنایت‌ها تحت پوشش و حمایت جامعه بین الملل به رهبری امریکا، انگلیس و فرانسه علیه فلسطین و مردم آن صورت می‌گیرد. از زمانی که خلافت سقوط کرد، تأسیس این رژیم خنجری بود بر قلب امت اسلامی که این دولت‌ها برای تقویت و حمایت آن اسباب و وسایل را فراهم کردند و نهادهای‌شان با دوگانگی و نفاق آشکار نسبت به جنایت‌های این رژیم جنایتکار با آن تعامل می‌کنند. از این رژیم شرور و جنایت پیشه ریسمان الله قطع شده است و تنها ریسمان دولت‌های غربی مجرم و نهادهای‌شان و همچنان نظام‌های مزدور در سرزمین‌های اسلامی به ویژه دولت‌های همجوار فلسطین باقی مانده است. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿ضُرِبَت عَلَیهِمُ الذِّلَّةُ أَینَ مَا ثُقِفُوا إِلَّا بِحَبلٍ مِنَ اللّهِ وَحَبلٍ مِنَ النَّاسِ﴾. [آل عمران:112]

ترجمه

آنان (یهودیان) هر کجا یافته شوند، (مُهر) خواری بر ایشان خورده است؛ مگر (این که از روش ناپسند خود دست بردارند و در اعمال خویش تجدید نظر کنند و) با پیمان الله (یعنی رعایت قوانین شریعت) و پیمان مردم (یعنی رعایت مقررات همزیستی مسالمت‌آمیز، خویشتن را از از اذیت و آزار در امان دارند) و آنان شایسته‌ی خشم الله شده‌اند و (مُهر) بیچارگی بر ایشان خورده است.

این وعده و عطاء کسانی بود که مالک چیزی نبودند و به کسانی وعده دادند که مستحق نبودند، اگر این رژیم جنایتکار به وعده انگلیس و حمایت غرب تأسیس شد، پس به ما مسلمانان الله سبحانه وتعالی و رسول‌اش صلی الله علیه وسلم مژده و خبر خوش فتح و آزادی سرزمین إسراء و معراج را داده است. الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿فَإذَا جَاءَ وَعدُ الآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُم وَلِیَدخُلُوا المَسجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوا تَتبِیراً﴾. [اسراء:7]

ترجمه:

پس همین که وعده‌ی (فسادگری) دوم فرا رسد (جنگجویان نیرومند و مؤمن را برای قلع و قمع شما می‌فرستیم) تا سیمای (نظامی و عزت دنیوی) شما را زشت نمایند و (برای گرفتن قدرت) به مسجد الاقصی وارد شوند همان گونه که بار نخست وارد شدند و تا آنچه را زیر سلطه درآورده‌اند، به سختی ویران کنند.

و همچنان رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:

«تُقَاتِلُکُم الیَهُودُ فَتُسَلَّطُونَ عَلَیهِم، ثُمَّ یَقُولُ الحَجَرُ: یَا مُسلِمُ، هَذَا یَهُودِيُّ وَرَائي فَاقتُلهُ»

ترجمه

شما با یهود جنگ و مبارزه می‌کنید و بر آنها مسلط می‌شوید و یهود پشت سنگ مخفی می‌گردد؛ سپس سنگ فریاد می‌زند ای مسلمان، اینجا یهودی است بیا آن را بکُش.

پروردگارا!! از خودت می‌خواهیم که این روز را زودتر برسانی و ما را از جمله سربازان و شاهدان آن قرار ده.

نویسنده: براءة مناصرة

مترجم: پارسا امیدی

     

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه