یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
چهره‌های دورنگ و زبان‌های دو سر
بسم الله الرحمن الرحيم

چهره‌های دورنگ و زبان‌های دو سر

(ترجمه)

خبر:

غرب اعلان کرد که بعد از طوفان الأقصی به صورت بی‌حد و حصر از رژیم یهود حمایت می‌کند.

تبصره:

غرب یک بار دیگر دندان‌های وحشی خود را نمایان کرد، چهره وحشتناک و چندرنگش را آشکار کرد و زبان منافقت خود را گشود تا دوباره آبروی خودش را بریزد و در چیزی که آن را آزادی و حقوق بشر می‌خواند، عورت خود را برهنه کند.

به عنوان مثال دولت آلمان هرنوع تظاهرات علیه رژیم یهود را خلاف قانون خوانده و تهدید کرد که هر کس شعار "آزادی برای فلسطین" سر دهد را دستگیر می‌کند؛ زیرا بر اساس دیدگاه قانونی آنان در ضمن این شعار معنای خلاصی از دست یهود نهفته است و این موضوع یهودستیزی پنداشته می‌شود.

علی رغم این‌که محکمه برخلاف این قانون حکم کرده است، بازهم پلیس اجازه برگزاری تظاهرات را نمی‌دهد و کسانی را که به مقررات غیر قانونی‌شان پایبندی نکنند، مورد پیگرد قرار می‌دهد. آن‌ها با این کار با خودشان مخالفت کرده، قانون‌هایی را که به تعبیر خودشان از آزادی‌ها محافظت می‌کند، زیر پا می‌کنند.

در کنفرانس مطبوعاتی با سخنگوی دولت آلمان و سخنگوی وزارت خارجه این کشور که بعد از اعلام همکاری بی‌قید و شرط آلمان با رژیم یهود برگزار شد، یک خبرنگار یک سوال را  شش بار از سخنگویان کنفرانس پرسید که موقف دولت آلمان در قبال قطع آب، غذا، و برق از منطقه غزه چیست و این‌که آیا دولت آلمان این موقف دولت یهود را که در قانون بین‌المللی جنایت جنگی تلقی می‌شود، تأیید می‌کند؟ اما جواب آنان فقط فرار، پنهان‌کاری و پنهان شدن در پشت دروغ‌هایی از این قبیل بود که حماس وحشی است و رژیم یهود حق دفاع از خود را دارد و این‌که دولت آلمان بدون قید و شرط پشت این دولت ایستاده است!

از جهت دیگر خانم اورسولا فان درلاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، یک سال پیش، پس از جنگ اوکراین اعلان کرد که روسیه به دلیل قطع برق و از بین بردن زیرساخت‌ها در اوکراین، مرتکب جنایت جنگی شده است، ولی اکنون اعلان می‌کند که اتحادیۀ اروپا بدون هیچ محدودیتی از رژیم یهود حمایت می‌کند. وی درباره سخنان وزیر دفاع رژیم یهود که در آن از قطع آب، غذا، برق و تمام امکانات زندگی بالای دو ملیون و سیصد هزار انسان آسیب‌پذیر صحبت کرد یا آنان را حیوان خطاب نمود، لب به سخن نگشود. علاوه براین‌که یهود خانه‌های مردم غزه را روی سرهای‌شان خراب کرده و بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، مدارس  و سایر اماکن مدنی یا زیرساختی را مورد حمله قرار داده است.

باید افزود که غربی‌ها ادعا می‌کنند قبل از صدور حکم در مورد هر واقعه‌ای باید آن را بررسی کرد، ولی امروز شبهات و دروغ‌ها را دامن می‌زنند و آسیاب‌های رسانه‌ای در حال تولید دروغ و افترا علیه اسلام و مسلمانان هستند. بدون هیچ مدرکی به مسلمین اتهام وارد می‌کنند، بلکه با گفتن دروغ‌های آشکاری که در معرض دید بینندگان قرار دارد و علی رغم رسوایی و آشکار بودن آن به این کار ادامه می‌دهند. مردم را فریب می‌دهند تا حمایت مردمی را بدست آورده، عیوب ایدئولوژی خود و دروغگویی و ناتوانی ‌سیاستمداران را بپوشانند.

تمام این مسائل اتفاق می‌افتد و غرب به سرکردگی آمریکا که خود را حامیان صلح، مدافع حقوق بشر، دولت‌های قانون و عدالت و سایر اصول دروغین می‌خوانند، وجود دارند! دروغ‌های‌شان همه‌روزه آشکار می‌شود و برای هر کسی‌که شنوایی و درک داشته باشد، واضح می‌شود که غرب تماماً منافق و دروغگو است و ارزش‌هایی که از آن سخن می‌گوید، به اندازه یک دانه خردل برایش ارزش ندارد.

باید توجه داشت که بررسی این مسأله تنها برای ملامت و سرزنش نیست، بلکه این سخنان از باب افشای حقیقت و تأیید واقعیتی است که شاید برخی هنگام کمک خواستن و پناه بردن به گروه‌های چهارجانبه، محاکم بین المللی، سازمان ملل یا سایر نهاد‌های غربی که تنها به دنبال منافع خودشان هستند، متوجه نباشند. علی رغم این اتفاقات تمام غرب چهره وحشتناک و دورنگ خود را آشکار کرده، با زبان منافقانه خود سخن گفت و با معیار‌های دوگانه خود سنجش کرد. ازاین‌رو  باید بدانیم که کفار غربی دشمنان ما هستند و قرار نیست از ما حمایت کنند؛ زیرا ما در نظرشان حیواناتی هستیم که حق زندگی کردن نداریم.

از الله سبحانه وتعالی می‌خواهیم که ما را نصرت و تمکین بخشیده و از دست کسانی‌که به شر دعوت کرده و دروغ‌ها را دامن می‌زنند، نجات دهد.

نویسنده: م. یوسف سلامه

مترجم: طه خالد

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه