یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
زنان غزه هنگامی که فرزندان کشته شده  خود را پیدا می‌کنند، در حالی که بیشتر آنها در اثر اختطاف  و شکنجه گم می شوند، الله سبحانه و تعالی  را ستایش می کنند!
بسم الله الرحمن الرحيم

زنان غزه هنگامی که فرزندان کشته شده خود را پیدا می‌کنند، در حالی که بیشتر آنها در اثر اختطاف و شکنجه گم می شوند، الله سبحانه و تعالی را ستایش می کنند!

خبر:

به‌تاریخ ۲۶ ماه اپریل، دیده بان شرق میانه در مورد مصیبت مادران در غزه را‌ که فرزندان شان از اثر بمباردمان از آنها جدا شدند، گزارش داد. بسیاری از مردان  به قتل رسیده و در گور‌های دسته جمعی دفن شده اند و یا اختطاف شده و در موقعیت‌های نامعلوم زندانی شده اند تا هرگز دوباره دیده نشوند. هم چنان شلیک بالای اطفال در هنگام بازی توسط طیاره های بی‌سرنشین مجهز با اسلحه که خاصتاً اطفال خورد سال را مورد هدف قرار می دهد، غیر معمول نبوده است. این‌ مسئله که زنان واقعاً یافتن فرزندان کشته شده  شان را در حالت که اندام آنها قطع نشده  و و بدن شان مکمل است را  الله را شکر گزاری می‌کنند.،  چون مادران زیادی استند که حتی نمی‌توانند جسد طفل خود را پیدا کنند.  این چنین ظلم بالای مادران در غزه بیداد می‌کند!

تبصره:

از آنجایی‌‌که چندین هزار زن، مردان اقارب دور و نزدیک خود را در اثر جنگ از دست داده اند، بسیاری از زنان در یافتن فرزندان شان به تنهای با دور کردن آوار ساختمانهای منهدم شده  با دستان خالی و طی‌کردن کیلومترها  مسافت در ساحات جنگی  بعد از عقب نشینی ارتش یهودی از ساحاتی‌که آنرا ویران کرده اند تلاش می‌کنند.

مهم‌ترین قتل ‌که جنایت و ظلم در حق شهداء را نشان می‌دهد، در شواهدی‌که از شفاخانه الشفاء بدست آمده قابل مشاهده می‌باشد. بسیاری از آنان در حالی یافت شدند‌که دستان شان بسته بوده و اعضای بدن شان قطع گردیده است که دلیل واضح بر شکنجه شدن می‌باشد. مورد منزجر کننده دیگری‌که خواهران ما با آن روبرو می شوند، زمانی‌است که فرزندان شان در تابوت‌ها از زندان برگشتانده شده و اکثراً اعضای بدن شان موجود نمی باشد؛ چراکه نهاد شیطانی یهودی نوجوانان را اختطاف و شکنجه می‌کنند و با هر نوع جوان بدون توجه به سن و جنسیت چنین برخورد می‌کند.

قلب‌های مادران نجیب و محترمه ما با بی رحمی تمام و بدون اینکه کدام قدرتی بخاطر نجات شان بیاید، شکنجه و تکه پاره می‌شود. در هفت ماه گذشته دیده شد‌که ماشین نژاد پرستانه و حریص سرمایه داری لبرال، اجازه یافت تا به‌خاطر تسلیم کردن مردم با روش های تروریستی خود وحشی‌گری‌کند درحالی‌‌که گویا هیچ عقل و احساس نداشته باشند.

امیرالمومنین ما کجاست تا حقوق مادران را بدهد؟ کجاست امثال صلاح الدین ایوبی و عمر ابن الخطاب که هرگز یک کلمه را بخاطر جراحت قلب زن مسلمه، قبول نکند؟

وَالَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمَانِينَ جَلْدَةً وَلَا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهَادَةً أَبَدًا ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ [نور:٤]

و کسانی که زنان پاکدامن را متهمّ می‌کنند، سپس چهار شاهد (بر مدّعای خود) نمی‌آورند، آنها را هشتاد تازیانه بزنید و شهادتشان را هرگز نپذیرید؛ و آنها همان فاسقانند!

در آیت دیگری الله سبحانه و تعالی می‌فرماید:

إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَنَاتِ الْغَافِلَاتِ الْمُؤْمِنَاتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ [نور:٢٣]

کسانی که زنان پاکدامن و بی‌خبر (از هرگونه آلودگی) و مؤمن را متهم می‌سازند، در دنیا و آخرت از رحمت الهی بدورند و عذاب بزرگی‌برای آنهاست.

ای امت محمد صلی الله علیه و سلم، دیگر زمان باقی نمانده تا در راه حل های بی معنی و سردرگمی‌ها ضایع شود. برای خلافت کار کنید و در حد توان خود از هر لحاظ از آن حمایت کنید و به ندای رب تان سبحانه وتعالی بدون توجه به جزا و خطر دنیوی آن لبیک بگوئید. این امر شما را در بلندترین جای در زمره نجات یافتگان قرار خواهد داد. ان شاه الله!

نوشته شده برای دفتر مرکزی مطبوعات حزب التحریر توسط عمرانه محمد

عضو دفتر مرکزی مطبوعات حزب التحریر

تاریخ قمری: ۲۸ شوال ۱۴۴۵

تاریخ میلادی: ۷ می ۲۰۲۴

مترجم: منیب تقوی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه