یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
در نبود احکام اسلام در روی زمین، زنان و اطفال مسلمانان از فرط گرسنگی ضجه وفریاد می‌کشند!
بسم الله الرحمن الرحيم

در نبود احکام اسلام در روی زمین، زنان و اطفال مسلمانان از فرط گرسنگی ضجه وفریاد می‌کشند!

(ترجمه)

خبر:

تصاویری از یهودیان در فضای مجازی منتشر شده است که درحال رهگیری کامیون‌های امدادی و از بین بردن مواد غذایی که از طریق گزرگاه رفح حمل می‌کنند، می‌باشند. تمام کمک‌هایی که از همه جا چه از طریق دریا و چه از طریق خشکه به سمت غزه می‌آیند، رهگیری می‌شوند؛ زیرا کنترول تمام منطقه در دست ارتش یهود است.

با داخل شدن آزار و اذیت مسلمانان درغزه در هشتمین ماهش، میزان مرگ و میر ناشی از گرسنگی افزایش یافته است. این امر تأثیر فاجعه‌باری بر بقای زنان باردار، سالمندان و نوزادانی دارد که در حساس‌ترین دورۀ تغذیه و رشد خود قرار دارند.

تبصره:

سازمان بهداشت جهانی در مورد ترکیبی مرگ‌بار از گرسنگی و بیماریی صحبت می‌کند که اکنون کودکان و زنانی را فرا گرفته که در گذرگاه رفح در مرز مصر به دام افتاده اند. تمام راه‌های دسترسی به مواد غذایی و تجهیزات طبی، چه از داخل و چه از بیرون به طور کامل توسط دشمنان مسلمانان و حکام مسلمان همدست‌شان کنترل می‌شود. نظام سیسی قبلاً زمینی را به میلیونرهای پروژۀ اسکان فروخته است تا مردم باقی ماندۀ فلسطین را در محله یهودی نشین بَتُنی(کانگرتی) زندانی کنند؛ جایی‌که آن‌ها در زندان ستمگر دیگری زندانی خواهند بود. در واقع به سربازان در مرز رفح دستور داده شد که گریه‌های کودکان گرسنه را نادیده بگیرند؛ زیرا کودکان به سربازان التماس می‌کردند که اجازه ورود به آن طرف را به ایشان به دهند.

﴿وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ﴾

ترجمه: آن‌ها که ستم کردند، به زودی می‌دانند که بازگشت‌شان به کجاست!

روشن است که وقتی تسلط بر امور مسلمین در دست دشمنان اسلام باشد، جز خیانت و ذلت نمی‌توان انتظار داشت. اطفال از فرط گرسنگی در خیابان‌‌ها زباله می‌خورند! چه تاریخ ننگینی در صفحات اعمال قیامت نوشته می‌شود. الله سبحانه وتعالی درباره وضعیت کسانی‌که در کنار ظالمان ایستاده اند به ما خبر داده است.

این زمان حساسی برای تمام مسلمانان است که باید برای نصرت حق بایستند و اطمینان حاصل کنند که علیه ظلم و حاکمیت کفر کار می‌کنند. تنها دولت خلافت راشده به رهبری خلیفۀ راشد است که می‌تواند رفع تمامی موانع بر سر راه احیای حقوق مستضعفین را تضمین کند، حتی آزادی غیر مسلمانان را. به این ترتیب جهان خواهد دید که چگونه افکار دروغین لیبرال دموکراتیک چیزی جز ابزار شر و بدبختی نیستند.

هیچ ارگان امدادی، مبلغ مالی و اعتراض جهانی نمی‌تواند جایگزین احکام الله سبحانه وتعالی برای حکومت‌داری و اجرای عدالت در سراسر جهان شود. تنها دولت خلافت راشده و احکام الله سبحانه وتعالی است که می‌تواند باعث از بین رفتن گرسنگی و کشتار مسلمانان در حال حاضر و برای همیشه شود.

نویسنده: عمرانه محمد

تاریخ: جمعه 9 ذي القعدة 1445هـ.ق.

مطابق با 17 می 2024م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه