یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کیان یهود و آخرین جدال
بسم الله الرحمن الرحيم

کیان یهود و آخرین جدال

(ترجمه)

خبر:

پس از آن که سروصدای رسانه‌های جهانی با تهدیدهای بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دولت نتانیاهو مبنی بر توقف ارسال تجهیزات نظامی و مهمات به این رژیم در صورت اصرار بر حمله به رفح که باعث قتل عام های بزرگی می‌شود و منافع دولت بایدن را تحت تأثیر قرار می دهد، بلند شد، نتنیاهو در اظهارت خشمگینانه خود گفت که توقف تسلیحات به رژیم تا ابد نمی‌تواند آن‌ها را از ادامه جنگ بازدارد، و اگر مجبور شوند با دست خالی خواهند جنگید و در سخنی تعجب برانگیز گفت: «ما هفتاد و شش سال پیش علی‌رغم تحریم تسلیحاتی که بر ما تحمیل شده بود، در جنگ استقلال در سال 1948م پیروز شدیم.»

تبصره:

طوفان الأقصى ثابت کرد رؤیایی که رژیم یهود در آن به سر می‌برد و خود را در جهان به عنوان یک قدرت معرفی کرده و ارتش خود را شکست‌ناپذیر می‌خواند، پوچ و توخالی است؛ طوری که این سراب در صبح روز 7 اکتبر 2023 از بین رفت؛ هنگامی‌که صدها مجاهد به ده‌ها کیلومتر از سرزمین‌های اشغالی یورش بردند و نوار پوششی غزه را در چند ساعت در هم کوبیدند و مفهوم امنیت و قدرتی را که رژیم یهود به آن می‌بالد جاروب کرد؛ چنانچه باعث گردید غرب برای نجات حامی حرام‌زاده خود و بازسازی وقایع مداخله کند.

نتانیاهو مانند اجدادش چاره‌ای جز ادامه دروغگویی و جعل حقایق ندارد. او می‌داند که لشکرش با  پشتیبانی تسلیحاتی سنگین، پوشش هوایی، سلاح‌های پیشرفته و تانگ‌های زرهی به سختی قادر به مقابله با شبه نظامیان غزه است. پس آیا واقعاً سربازانش با دست خالی می‌جنگند؟!

نتانیاهو می‌داند که در سال ۱۹۴۸م ارتش رژیم یهود یا گروه‌های چریکی آن بر اهل این سرزمین پیروز نشدند، بلکه فلسطین پس از دخالت ارتش‌های رژیم‌های دست‌نشاندهٔ عربی برای خلع‌سلاح شورشیان، خالی کردن مناطق از سکنه‌ و سپس عقب‌نشینی آن‌ها از این مناطق، به آن‌ها تحویل داده شد.

تهدید بایدن به توقف کمک‌های نظامی، ترس و وحشت را در دل آن رهبران یهود انداخته است. می‌دانند بدون حمایت غرب و نظام‌های دست‌نشاندهٔ مزدور، امکان بقای آنان در این منطقه وجود ندارد. هم‌چنین با توجه به بیداری اسلامی در حال توسعه و حالت جوششی که مردم منطقه در آن به سر می‌برند، باید منتظر انفجار بزرگی باشیم که ناگزیر کنترل و حاکمیت غرب را سرنگون خواهد کرد و دستش را از منطقه کوتاه می‌کند. هر دقیقه‌ای که بر این رژیم سپری می‌شود آن را بیش از پیش به خالی کردن منطقه نزدیک‌ می‌کند و هر اقدام احمقانه‌ای که رهبران این کیان انجام دهند، ممکن است هر لحظه منجر به قطع شدن ریسمان تیغی می‌شود بالای سر کیان جنایتکار قرار دارد و منتظر لحظه صفر است.

نویسنده: شیخ عدنان میزان

مترجم: عبدالرحمن مستنصر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه