چهارشنبه, ۱۸ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۴م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کشته شدن ۱۸ تن مسلح در حمله هوایی امریکا در سومالیا
بسم الله الرحمن الرحيم

کشته شدن ۱۸ تن مسلح در حمله هوایی امریکا در سومالیا

"افریکوم" فرمانده مستقل نظامی امریکا در افریقا از کشته شدن ۱۸ تن مسلح از جریان حرکت شباب وابسته به گروه القاعده در حملۀ هوایی امریکا در سومالیا خبر داد. افریکوم در گزارش خودش توضیح داد که حمله در هماهنگی با حکومت سومالیا به روز جمعه ۲۱ سپتمبر در فاصلۀ ۵۰ کیلومتر دورتر از شهر کیمسایو واقع در جنوب کشور انجام شده است و اشاره نمود که این حمله بعد از مورد هجوم قرا رگرفتن نیروهای امریکایی و شرکای جنگی‌اش صورت گرفته است. این فرمانده افزود که هیچ نوع معلوماتی مبنی بر وارد شدن تلفات به افراد ملکی داده نشده است و یادآوری کرد که امریکا جریان شباب سومالیا را در سال ۲۰۰۸م درج گروه‌های تروریستی نموده و بر ضد آن حملات هوایی را در اراضی سومالیا انجام می‌دهد.

واقعاً دردآور است که سرزمین‌های اسلامی میدانی برای طیاره‌ها، بمب‌افگن‌ها و کشتی‌های جنگی دشمنان قرار گرفته اند و امروزه امریکا ائتلافی را از کشورهای مختلف بخاطر دشمنی با مسلمانان به بهانۀ جنگ با تروریزم تشکیل داده است. روسیه نیز ائتلافی را با ایران-که بغداد و دمشق نیز به آن گردن نهاده اند- به بهانۀ مبارزه با تروریزم تشکیل داده است. این در حالی است که خود آن‌ها اساس و مادر تروریزم بوده و  هرجایی‌که می‌روند، توأم با اعمال وحشیانه هستند؛ در جنگ با اسلام و اهل آن توافق کرده اند و این روش دشمنان اسلام است. آن‌ها در موارد زیادی با هم اختلاف دارند؛ ولی در جنگ علیه اسلام متحد می‌شوند.

بدون شک امریکا رهبری جنگ در کشورهای اسلامی را به عهده دارد که نه تنها در سومالیا؛ بلکه در تمام سرزمین‌های اسلامی با ما می‌جنگد و این جنگ را نه تنها بصورت مستقیم؛ بلکه با اسالیب گوناگون جنگ‌های داخلی، گروهی و بین‌المللی به پیش می‌برد.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه