یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
واحسرتا بر پیشوای اسلام و مسلمین(خلیفه)!
بسم الله الرحمن الرحيم

واحسرتا بر پیشوای اسلام و مسلمین(خلیفه)!

(ترجمه)

خبر:

وزارت دفاع امریکا(پنتاگون) اظهار داشت که ارتش امریکا در ساعت ۷:۳۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۳ اپریل ۲۰۱۷م، بزرگ ترین بمب غیر اتومی خویش را در سلسله مغاره هایی که داعش استفاده می نمود، پرتاب کرده است. طبق اظهارات نیروهای امریکایی مستقر در افغانستان، این بمب که بنام "جی بی یو۴۳" یاد می شود، یک تعداد از تونل ها را در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار مورد هدف قرار داد. "آدام ستامپ" سخنگوی وزارت دفاع امریکا اظهار داشت: «این اولین بار است این بمب که مشهور به "مادر بمب ها" است، در عملیات جنگی استفاده می شود.» وی تصریح نمود: «این بمب بزرگ را که ۱۱ تُن وزن داشت، طیاره ای از نوع(۱۳۰ MC) پرتاب نمود.

از طرفی هم جنرال نیکلسون فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان گفت: «در حالی که کار سازمان داعش رو به وخامت است، از بمب ها و پناهگاه های زیر زمینی و تونل ها استفاده می کند تا خط دفاعی خویش را استحکام بخشد.» وی به این بمب اشاره نموده گفت: «این از جمله بهترین بمب هایی است که به منظور از بین بردن خطوط دفاعی و صرفه جویی در نیرو و توان جنگی، در عملیات علیه این سازمان در افغانستان بکار گرفته شد.» اردوی امریکا گفت: «در پرتاب این بمب تمام ساز و کارها برای جلوگیری از خسارات در نظر گرفته شده بود.» و نیز اشاره نمود که: «هم چنان به این عملیات جنگی خویش تا پاک سازی کشور از وجود این سازمان ادامه خواهند داد.» (منبع: الجزیره)

تبصره:

 امریکا بدون این که محاسبه کننده و رقیبی داشته باشد به کشورهای اسلامی جولان نموده و حمله می کند، این جا را بمباردمان کرده و آن جا را گلوله باران می کند و هر کجای از کشورهای اسلامی را که خواسته باشد ویران می کند و این امر اصلاً برای حکام سرزمین های اسلامی مهم نیست. توگویی ایشان منسوب، هم نوع و هم سرشت با این امت نیستند. از هر حادثه و تجاوزی که بر کشورهای اسلامی صورت می گیرد، آن را به نفع غرب کافر و بخصوص امریکا بررسی کرده و بدین ترتیب وجود آن را تقویت می بخشند تا وی هرچه می خواهد در سرزمین ما انجام دهد.

این امریکاست بمبی به وزن ۱۱ تُن را که بنام(مادر بمب ها) یاد می شود، در سرزمینی اسلامی پرتاب می کند و حتی به آن افتخار نیز می کند، اما در این حوادث مسلمانان حاضر غایب اند، ایشان از این نقطه نظر حاضر اند تا امریکا هرچه می خواهد در حق شان و سرزمین شان انجام دهد و ازین دیدگاه غایب اند؛ چون توان اتخاذ موضع و پاسخ به این همه ستم را ندارند.

به راستی، آیا مسلمان ها به این نتیجه نرسیدند که غرب به دروغ نبرد با تروریزم را بخاطر چیره شدن به کشورهای اسلامی، پیش گیری از وحدت مسلمان ها و مانع شدن از تاسیس دولت شان که همان دولت خلافت بر منهج نبوت است، در پیش گرفته است؟ درحالی که برای نیل به این هدف از وسایل، روش ها و نقشه های متفاوت برای جنگیدن با مسلمان ها استفاده می کند و سپس یک تعداد از مسلمان ها را می بینیم که با وی هم دست می شوند و وی را درین کار تشویق می کنند؛ اما حکام مسلمان ها نه تنها آشکارا و به صراحت این کارهایش را تایید می کنند، بلکه در سرکوب مسلمان ها با وی پیمان می بندند.

وقت آن رسیده که مسلمان ها پرده ای را که در مقابل چشم های شان قرار گرفته بر طرف نموده تا امور را به شکل حقیقی آن ببینند تا دیگر فریب گمراهی غرب و ابزاری که برای فریب اعم از حکام تا رسانه ها را استفاده می کند، نخورند. به پروردگار خویش رجوع کنند و برای درست شدن طرز فکر و تصحیح کج بینی خویش، برداشت شان را از دین الله سبحانه وتعالی تصحیح کنند. برداشتی که رسول صلی الله علیه وسلم بیان نموده و صحابه و تابعین آن را تطبیق نمودند. مسلمان ها نباید به این گمراهی تَن دهند و باید برای به اجرا گذاشتن اسلام در زنده گی از آدرس دولت اسلامی(دولت خلافت بر منهج نبوت) تشریک مساعی بخرج دهند تا بعد از آن امریکا و امثالش نه تنها بر سرزمین های اسلامی تجاوز نکنند، بلکه به آن  نزدیک هم نشوند. ای مسلمین! شما را به تاسیس خلافت بر منهج نبوت فرا می خوانیم.

برای رادیوی دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

از طرف خلیفه محمد اُردنی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه