دوشنبه, ۱۶ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
رژیم ترسوی باجوا-نواز از امریکا، دولتی  که هند را اجازه  داد تا از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده کند، نامی نمی برد
بسم الله الرحمن الرحيم

رژیم ترسوی باجوا-نواز از امریکا، دولتی که هند را اجازه داد تا از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده کند، نامی نمی برد

(ترجمه)

خبر:

به تاریخ ۱۵، جولای ۲۰۱۷م جنرال زبیر محمد حیات، رییس کمیته مشترک ستاد کارکنان، در نمایش افسران نیروی دریایی در کراچی اظهار داشت: «جاسوس های هندی از افغانستان برای از بین بردن پروژه ی میلیون دالری CPEC کار می نمایند و پاکستان از برنامه های استخبارتی دشمن علیه مملکت به خصوص از شبکه RAW   آگاه است.»

تبصره:

برای رژیم باجوا-نواز متهم نمودن هند در فعالیت های تروریستی در داخل پاکستان؛ مثل یک روند شده است، به خصوص در بلوچستان و مناطق قبایلی. این یک راز معروف است که شبکه RAW(هند بزرگ) بسیار مستحکم ساخته شده است، به هرحال، رژیم از نام بردن به اصطلاح دوستش امریکا خودداری می نماید، کشوری که این اجازه را به هند می دهد که خاک افعانستان را علیه پاکستان استفاده نماید.

رژیم ترسوی باجوا-نواز صراحتاً از هند نام می برد؛ مگر از امریکا که سرکرده ی تروریزم در جهان است، هیچ نمی گوید تا زمانی که حامی، کمک کننده و رهبر تروریزم(امریکا) افشاء نشود، تنها با اظهار این که سبب تمام این جنایت های تروریستی هند است، هیچ مشکلی را حل نمی نماید. تا زمانی که گام های عملی برای ریشه کن نمودن موجودیت امریکا و هند از خاک افغانستان، که ضروری است، برداشته نشود تا آن زمان نه امریکا و نه هند خواهان حل مشکلات در پاکستان نخواهند بود.

رژیم این را خوب می داند که هم مسلمانان پاکستان و هم اردوی شان از دولت هندو که دشمن آنان است، سخت نفرت دارند. از زمان نواز شریف به این سو رژیم تمام اردو را در مناطق قبایلی برای جنگ در مقابل کسانی که علیه نیروهای امریکایی که افغانستان را اشغال نموده است می جنگند، می فرستد. در اصل این یک دستور است تا نیروهای امریکایی از حملات مهاجمین در امان باشند و موجودیت خود را در افغانستان تقویت بخشد و این کار خود را طوری توجیه می نمایند که این افراد مسلح از طرف هند برای ضعیف نمودن پاکستان حمایت می شوند.

به هرحال، بعد از عملیات های نظامی زیاد به شمول عملیات نظامی که به تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷م در خیبر-۴ در مناطق قبایلی انجام شد، پاکستان باز هم از حمله ها در امان نبود. این افراد ملکی و افسران است که قربانی می شوند؛ چون امریکا هنوز در افغانستان حضور دارد و به هند اجازه می دهد تا از خاک افغانستان علیه پاکستان استفاده نماید.

پس چرا سیاسون و رهبران اردو از بیان این که امریکا به هند اجازه استفاده از خاک افغانستان علیه پاکستان را می دهد، اجتناب می کنند؟  ساده است؛ چون تمام اینان غلامان امریکاه است و هیچ وقت از باداران شان که مقصر اصلی هستند، نام نمی برند. در عوض با صدای بسیار خاموشانه این استدلال را ترویج می دهند که امریکا ابرقدرت است و ما نمی توانیم در مقابل آن استاده گی کنیم. پس از این روشن است که این منفی گراها و غلامان فکری هیچ وقت مشکل ما را حل نمی توانند و ما را می گذارند تا آهسته آهسته صد پارچه شده بمیریم.

مقابله با امریکا و هند ضرورت به یک اتحاد رهبری صادق و شجاع دارد، رهبری صادقانه و شجاعی که امریکا را به حیث یک دشمن اعلام نماید و از رابطه با امریکا در کمک های نظامی، استخباراتی و لوجستیکی که برای تقویت اشغال افغانستان است، دست بکشد. رهبری صادقانه و شجاع تمام گروه های استخباراتی "CIA, FBI, Raymond Davis" را از پاکستان ریشه کن خواهد ساخت و با بسیج نمودن نیروی مشترک پاکستان اعم از اردو و مجاهدین صادقی که دو طرف خط دیورند هستند، نقش پای امریکا را از افغانستان پاک نمایند که با این تهدیدات هند را نیز خنثی می نماید. یگانه راه حل قطع نمودن سر مار افعی است(ریشه کن ساختن امریکا از منطقه)، رهبری صادقانه و شجاع تنها با تأسیس دولت خلافت به منهج نبوت ممکن است که تنها توسط آن می توان اسلام را در تمام بخش های زنده گی به طور درست تطبیق نمود. این بالای مسلمانان پاکستان واجب است تا با اردوی صادق خود يک جا شده برای تأسیس دوباری خلافت راشده به حزب التحریر نصرت بدهند.

﴿فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ

[بقره: ۱۹۴]

ترجمه: و هرکسی به شما تجاوز کرد، همانند او بر او تعدی کنید.

نویسنده: شهزاد شیخ

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

1 comment

  • خیرالدین
    خیرالدین شنبه، 05 آگوست 2017 Comment Link

    الله شما را پایدار داشته باشد برادرانم ...الحق که غمخوار واقعی امت هستید و برای بیداری امت شب و روز کوشا هستید.
    به امید بیداری سیاسی مسلمانان.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه