دوشنبه, ۱۶ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کشتار مردم بی گناه توسط TTP نمی تواند نام نیک برای اسلام به ارمغان آورد!
بسم الله الرحمن الرحيم

کشتار مردم بی گناه توسط TTP نمی تواند نام نیک برای اسلام به ارمغان آورد!

خبر:

بعد از چاشت روز دوشنبه، به اثر انفجار یک بمب در نزدیکی ایرفا کریم ای تی تاور در سرک فیروز پور لاهور، کم از کم ۲۶ تن کشته و ۵۸ تن دیگر زخمی شدند. گفته می شود ۹ تن از افسران پولیس نیز شامل کشته شده گان اند. هدف این حمله افسرانی بودند که امنیت کارمندان توسعه لاهور را به عهده داشتند.

تبصره:

خیلی زود بعد از حمله، تحریک طالبان پاکستان(TTP) مسوولیت این حملات را به دوش گرفتند و اظهار نمودند: «پیام ما به متحدان خط مقدم دشمنان اسلام اینست که از راه ما دور شوید و یا آماده گی برای روبرو شدن با چنین سرنوشت را داشته باشید.» پس از این نوع حملات تنها کسانی سود می برند که خدمت گذار دولت و باداران خارجی شان هستند. در این حوادث کسانی همیشه قربانی می دهند که به دنبال لقمهٔ نانی برای سیر کردن شکم گرسنه فرزندان خود هستند. با این حوادث آن ها دو پرنده را با یک سنگ از بین می برند، از یک طرف مردم را از اسلام می ترسانند، از طرف دیگر در بین مردم تفرقه ایجاد می کنند و با ایجاد خشم و وحشت آن ها را به این باور می رسانند که شما توسط تروریزم احاطه شده و باید علیه آن بجنگید.

TTP از تأمین امنیت خود کاملاً مطمئن بوده و دولت پلان کننده همه امور و پلان ها می باشد. بنابر این قتل افراد بی گناه توسط TTP نمی تواند برای اسلام نیک نامی به ارمغان بیاورد. الله سبحانه وتعالی هدف آن ها را می دانند، این پیام را TTP برای متحدان دشمن ارسال نکرده، بلکه پیامش را برای مردم عام ارسال نموده است و ایشان در همین ذلت همه بسر خواهند برد تا آن گاهی که در خدمت غرب باشند و در شناخت دشمن نکوشند. آنگاه می توان به این همه جهالت نقطه پایان گذاشت که نیروی قوی به طریقۀ رسول الله صلی الله علیه وسلم که در آن ارزش خون امت مدنظر گرفته شود، تهداب گذاری کنیم. چنان چه رسول الله می فرمایند:

                                                    «لَا يُلْدَغُ الْمُؤْمِنُ مِنْ جُحْرٍ وَاحِدٍ مَرَّتَيْنِ»

(بخاری و مسلم)

ترجمه: مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

از اِشغال و غصب  سرزمین های اسلامی حدود یک قرن می شود، که در این مدت خون های زیادی از امت مسلمه به زمین ریختانده شده و تکان دهنده تر از این، قتل مسلمان توسط مسلمان است. تا چه زمانی فریب این رهبران خاین را می خورید؟ پس بر امت مسلمه لازم است تا دوبار یک اشتباه را تکرار نکنند و هم دیگر را به اسلام واقعی با اآگاهی و دانش شان تشویق نمایند و بسان الگو برای دیگران باشند. بر امت مسلمه لازم است تا ارزش خون خود، برادران و خواهران خود را درک کنند و بدانند که درک واقعی این خون زمانی صورت خواهد گرفت که یک بار دیگر خلافت به منهج نبوت در زمین ظهور کند. در زیر این چتر تنها دلیل، ارزش نهادن رضایت الله سبحانه وتعالی می باشد و برای شهیدان نیز جایگاه والایی از جانب الله است.

نویسنده: اخلاق جهان

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

2 comments

  • خان
    خان یکشنبه، 06 آگوست 2017 Comment Link

    دولت‎های استعمارگر غربی، بویژه امریکا در تمامی سرزمین‎های اسلامی به همین شیوه از مسلمانان استفاده کرده و آنها را بجان هم انداخته است. در افغانستان یکی را به نام طالب، دیگری را به نام داعش و دیگری را هم به نام اردو، پولیس و امنیت ملی بجان هم انداخته و سال‎هاست که به همین فریب صدها جوان را کشته است. یگانه مسبب همه بدبختی‎های فعلی در تمامی جهان و بخصوص در سرزمین افغانستان که هر روزش بدون انتحار و جنگ به پایان نمی رسد، حضور منحوص امریکای استعمارگر است وبس.

  • خیرالدین
    خیرالدین شنبه، 05 آگوست 2017 Comment Link

    الله شما را پایدار داشته باشد اینکه شب و روز برای بیداری و نجات امت از دست ظلم و وحشت کار وفعالیت می کند.
    الله سبحان نصرت دهد شما را الهی آمین.

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه