سه شنبه, ۲۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
ای یهودیان بوزینه و خوک‌صفت؛ شما را ریشه کن خواهیم نمود!
بسم الله الرحمن الرحيم

ای یهودیان بوزینه و خوک‌صفت؛ شما را ریشه کن خواهیم نمود!

(ترجمه)

خبر:

 صدها شهرک‌نشین صهیونیستی در رزو یک شنبه –روز اول عید اضحی- با حمایت نیروهای اشغالگر بعد از نماز ظهر بر مسجد الاقصی سه بار یورش بردند و نیروهای پولیس اشغال گر صهیونیستی بعد از نماز عید نماز گذاران را در داخل مسجد الاقصی سرکوب نمودند که ده‌ها مجروح به جا گذاشت. فراس الدبس، مسئول روابط عمومی و مطبوعات ادارۀ اوقاف اسلامی قدس اشغالی گفته که یورش شهرک‌نشینان با حمایت نیروهای اشغالگر بعد از نماز ظهر دومرتبه صورت گرفته است. قبلاً هم نیروهای اشغالگر صهیونیستی بعد از نماز عید به دلیل اعتراض نمازگذاران بر تلاش قبلی شهرک‌نشینان برای یورش بر فلسطینیان نمازگذاران را سرکوب نمودند، چون مقامات اشغالگر برای شهرک‌نشینان اجازه داده بودند که صبح بعد از دو بار منع نمودن  یک بار به یورش سبک بپردازند. خبرگزاری اناضول گزارش داده که اعضای پولیس اشغالگر به حرم قدس یورش برده و در داخل آن بر مَقدِسی‌ها بعد از اخراج شهرک‌نشینان از داخل حرم یورش بردند، که این یورش نیروهای اشغالگر منجر به مجروح شدن 61 تن و بازداشت پنج تن دیگر گردیده است. (منبع: سایت الجزیره-با اندکی تصرف)

تبصره:

 شگفت‌انگیز است واقعیت مسلمانان تمام جهان؛ چگونه فراموش می‌کنند یا به فراموش کردن تظاهر می‌کنند که یهود به قبله اولی‌شان بی‌حرمتی می‌کنند؟! شگفت‌انگیز است واقعیت مسلمانان؛ چگونه قربانی‌ها را تقدیم می‌کنند؛ در حالی‌که خون مسلمانان در همه جا می‌ریزد؟! شگفت‌انگیز است واقعیت مسلمانان؛ چگونه سکوت اختیار می‌کنند؛ در حالی‌که هیچ مکان مقدس نمانده است که دشمنان الله سبحانه وتعالی به آن بی‌حرمتی نکرده باشند؟! شگفت‌انگیز است واقعیت مسلمانان جهان؛ چگونه یادی از مرده‌ها به زبان می‌آورد؛ در حالی‌که دروازه‌های قبور بروی مسلمان‌های که کشته می‌شوند و از سرزمین شان رانده می‌شوند پیوسته باز است؟!

دنبال کنندۀ رویدادها و حوادثی‌که در تمام جهان جریان دارد، می‌تواند تمام رویدادها را در چند نکته خلاصه نماید؛ اول این که کفار استعمارگر با تمام قدرت خود تلاش به خرچ می‌دهند که تمام مسلمانان را در تمام نقاط جهان به هر قیمتی‌که تمام شود مسلمانان را قلع و قمع کنند؛ زیرا که خون مسلمان‌ها نزد آنان ارزشی ندارد.

نکته دوم عدم توجه به خون‌های مسلمین است که در مرحلۀ دوم برای رسیدن به مکان‌های متعلق به عقیده مسلمانان که همانا اماکن مقدس مسلمانان است، به از میان برداشتن تمام امور و اشیای مقدس سلمانان از اخلاق نیکو گرفته تا سائر احکام مربوط به عقیده مسلمانان، می‌پردازند.

نکته اخیر تحمیل دین جدید بر مسلمانان است که این نکته با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم‌شان علیه مسلمانان ارتباط می‌گیرد و این کار تقاضای اسالیب و وسائل مختلف را می‌داشته باشد.

این جاست که می بینیم امریکا لانۀ کفر چگونه به هیچ حاکم و حتی هیچ رعیت اعتنا و توجه ندارد تا حدی‌که برای تحمیل یهودیان به عنوان جزئی از آنان بر حکام و ملت‌ها، می‌کوشد، و امر شگفت‌انگیز نیست که ببینیم گروه اندکی از یهودیان سرزمین اسراء را پایمال نموده و بر مسجدی‌که نزد مسلمانان قداست دارد و در بزرگ‌ترین روز که عید اضحی است یورش ببرند. این کار بسان متوقف ساختن نبض (حرکت قلب) امت است که معلوم نمایند آیا این امت زند انده و در رگ‌های کسی از میان آن‌ها  خون جاری است تا برای قلع و قمع نمودن یهود، از بن و ریشه کندن آنان و ناکام ساختن تمام پلان‌های غربی‌های کافر حرکت نماید؟

بلی، در میان این امت خالد ابن ولید، ظاهر بیبرس و صلاح الدین ایوبی وجود دارد و در میان این  امت عمر ابن الخطاب، عمر ابن عبد العزیز و عبدالحمید وجود دارد... پس بزدلان، کینه‌توز توطئه‌گر اعم از حکام و باداران غربی کافرشان خواب در چشمان خود ندارند. وضعیت مسلمانان به حالت کنونی باقی نمی ماند بلکه خواهیم دید که چگونه تغیر خواهد کرد و چگونه به پایان خواهد رسید، آیا شما گمان برده اید که پایان کار به دست شماست؟ هرگز و ابداً این چنین نیست و سر انجام نیک از آن متقین و پرهیزگاران است.

نویسنده: داکتر ماهر صالح

برای دفتر مطبوعاتی مرکزی حزب التحریر

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه