سه شنبه, ۲۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حکام خائن در خواب سنگین و امریکا با شقاوت تمام، مشغول کشتار مسلمانان در سرزمین‏های اسلامی!
بسم الله الرحمن الرحيم

حکام خائن در خواب سنگین و امریکا با شقاوت تمام، مشغول کشتار مسلمانان در سرزمین‏های اسلامی!

(ترجمه)

خبر:

وزارت دفاع امریکا از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون حشد الشعبی، در پایگاه انقلاب ایران، به اثر حمله موشکی نزدیک به میدان هوایی بغداد خبر داد.

تبصره:

امریکای مجرم هر روز با کمک حکام خائین به لیست جرائمش در سرزمین‏های اسلامی می‌افزاید. امروز با گذشت سه ماه از ترور ابوبکر بغدادی به همکاری حکام خائین ترکیه و عراق، دو باره به برکت معلومات استخباراتی حکام عراقی، منطقه عراق مورد توجه موشک‏های این مجرم قرار گرفت که در نتیجه آن از کشته شدن قاسم سلیمانی خبر داده شد. این در حالی است که مسؤلین حکومت عراق از کشته شدن هفت عراقی نیز خبر می‏دهند.

آن‌گونه که معمول است، خامنه‏ای و رهبر حزب الله لبنان بعد از این حمله نوای انتقام سر دادند. باید گفت که این تهدیدات به جز فرسایش‏های منطقوی منجر به چیزی دیگر نخواهد شد. چرا که مسئولین ایرانی در اقصی نقاط جهان به مثابه خادمان امریکا هستند. این‏ها خودشان با دادن معلومات استخباراتی عامل کشته شدن سلیمانی هستند. حکومت ایران این کار را به دو دلیل انجام داده است: اول این‏که رأی عامه را از این‏که فکر می‏کنند ایران مزدور امریکاست، منحرف ساخته و درقدم دوم در بُعد خارجی اعلان موفقیت نمایند.

اما حزب عدالت و تنمیه ترکیه از کشته شدن سلیمانی اظهار خوشی نمود. به جای این‏که امریکا را را مورد محاسبه قرار داده و حکومت اردغان را نیز متهم به شراکت در جرائم امریکا بداند، می‏بینیم که به امریکای مجرم تهنیت عرض نموده به چنین الفاظ تبریک می‏گویند: "این کسی است که دستانش را به گناه آلوده کرده و قاسم سلیمانی... سفاح حلب."

حکام خائن در برابر جرائم امریکا که در سرزمین‏های اسلامی مرتکب شده‌اند، بدون گرفتن انتقام سکوت نموده با اظهارات عاجزانه به این گفته اکتفا می‏کنند: "چه نیاز است که امریکا از هزاران کیلومتر فاصله، به این‌جا می‏یاید؟" و زمانی‌که رهبری سرزمین‌شان مورد تهدید قرار گرفت، سکوت را بر خود لازم می‏گیرند. باید گفت: با این طرز برخورد امریکا، می‏طلبد تا گاهاً در کنارش ایستاده و بستر اراضی را برای سربازانش مهیا نمود... این‏ها جرائمی اند که امریکا آن را مرتکب شده است.

امریکا یک دولت تروریست است، اما باید گفت دولت‏هایی‌که بستر را برای حملات امریکا آماده می‏کنند و بدتر از آنان کسانی‏که در کنار امریکا علیه مسلمانان دست به فعالیت می‏زنند، جرم‌شان کم‌تر از امریکا نیست. همه می‏دانند که ایران به نیابت از امریکا در سرزمین سوریه چه تعداد سوری را به خاک و خون کشانید و یا این‏که ترکیه چطور حلب و غوطه شرقی را به قصاب شام، بشار اسد تسلیم نمود و یا این‌که سعودی به خاطر سهیم ساختن حوثی‏ها در حکومت یمن، این سرزمین را موشک باران نمود و یا این‏که حکومت مصر چگونه با حمایت عسکری جنرال حفتر، مزدور استخباراتی امریکا را کمک نمود تا مردمان لیبی را قتل عام کند..

امریکا یک دولت کافر است و این یک مشکل به دولت‏های اسلامی می‏باشد. امریکا به بهانه تروریزم به صورت هجومی و وحشیانه در سرزمین‏های اسلامی چون عراق، افغانستان، سوریا، یمن و لیبیا حمله نموده و به کشتار مسلمانان می‏پردازد. جای تعجب است این‏که همین حکام به بهانه این‏که عده از مسلمانان با امریکا همکار است، آنان را به قتل می‏رسانند؛ در حالی‌که خودشان دست‏اندرکاران و همکاران حقیقی امریکا در امر کشتار مسلمانان می‏باشند.

اگر امروز مسلمانان صاحب یک قدرت و دولت می‏بودند، آیا امریکا و یا دولت غربی دیگری جرئت داشت تا مسلمان را به قتل برساند؟ جرئت آزار مسلمانان را نداشتند؛ چه رسد به قتل آنان. چرا که تاریخ بزرگ‌‌ترین دلیل و شاهد این ادعاست. همه می‏دانید که مسلمانان به خاطر اجابت ندای یک زن مسلمان که مورد آزار و اذیت کافران قرار گرفته بود، چگونه سیلِ عظیمی از سربازان خویش را گسیل نمود تا جیش دشمن را تار و مار نماید. اما امروز ملت‏های کفر علیه مسلمانان یک دیگر را فرا می‏خوانند آنگونه که گرسنه‏گان بر سر کاسه غذا یک دیگر را دعوت می‏کنند و دلیلش اینست که امروز این امت بدون رهبر است و پیامبر صلی الله علیه وسلم چه راست گفتند که فرمودند:

«یوشک الأمم أن تداعی علیکم کما تداعی الأکلة علی قصعتها»، فقال قائل: و من قلة نحن یومئذ؟ قال: «بل أنتم کثیر ولکنکم غثاء کغثاء السیل و لینزعن الله من صدور عدوکم المهابة منکم و لیقذفن الله فی قلوبکم الوهن»، فقال قائل: یا رسول الله و ما الوهن؟ قال: «حب الدنیا و کراهیة الموت»

ترجمه: نزدیک است که امت‏های دیگر علیه شما یک دیگر را فرا خوانند آنگونه که گرسنه‏گان بر سر کاسه غذا یک دیگر را فرا می‏خوانند. یکی از اصحاب رضی الله عنه پرسید: آیا فراخوانی شان به دلیل اندک بودن مان می‏باشد؟ پیامبر صلی الله علیه وسلم گفتند: نه بلکه در آن روز شما زیاد هستید لیکن شما به سان خس و خاشاک هستید، خس و خاشاک روی سیل و الله (سبحانه وتعالی) ترس شما را از دل دشمنان تان بیرون می‏یاورد و وهن را در دل شما قرار می‏دهد. یکی از اصحاب رضی الله عنه پرسید: ای رسول الله وهن چیست؟ پیامبر صلی الله علیه وسلم فرمودند: وهن همانا حب دنیا و بیذاری از مرگ است.

نویسنده: أرجان تكين باش

مترجم: عبدالقدیر مخلص

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه