سه شنبه, ۲۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
هدف قرار گرفتن سران ایران توسط امریکا  آنی‌که با امریکا خودش را بپوشاند عریان است
بسم الله الرحمن الرحيم

هدف قرار گرفتن سران ایران توسط امریکا آنی‌که با امریکا خودش را بپوشاند عریان است

(ترجمه)

خبر:

کشته شدن قاسم سلیمانی، فرماندۀ سپاه قدس(شاخه بیرون‌مرزی سپاه پاسداران ایران)، ابو مهدی المهندس معاون حشد الشعبی، سامر عبدالله داماد عماد مغنیه، محمدرضا جباری داماد دوم، محمد الکوثرانی مسؤول حزب الله لبنان و نعیم قاسم مسؤول بلند رتبه در حزب الله.

تبصره:

مجرمانی‌که دیروز به امت خیانت کردند و گمان کردند در زیر ملافۀ امریکا در امنیت قرار دارند و با وجود تمام قربانی‏ها و هزینه‏هایی‌که در مسیر خوش‌خدمتی به امریکا پرداخت نمودند، بازهم امریکا مهره‌های اساسی شان را از بازی خارج نمود. بلی این پیروان امریکا غزل خداحافظی را با دنیا خواندند؛ اما طبعاً رفتن‌شان مانند رفتن دشمنان امریکا نیست. چه راست گفت: "آنی‌که خود را با ملافۀ دوستی امریکا بپوشاند، عریان است و ذلت به مراتب پرهزینه‌تر از عزت تمام می‏شود."

معلوم می‌شود که امریکا تصمیم گرفته تا با ضرب فنی نمودن ایران از شأن و شوکت آن بکاهد و چنین اقداماتی از جانب امریکا در پی بدست آوردن بعضی اهداف داخلی و خارجی انجام می‏شود. هدف داخلی، انتخابات و ترامپ است و هدف خارجی کاهش فشار قویی‌که  از طرف رژیم یهود برای گوشمالی ایران متحمل می‏شود و فشار آوردن بر حکام خلیج، خصوصاً سعودی، که شأن و شوکت نظام‌های‌شان زیر سوال دست‌اندازی‌های ایران قرار گرفته تا امریکا با استفاده از این قضیه بسان گاو شیری یک بار دیگر از حکام عرب استفاده نماید.

با این حملۀ موشکی امریکا یک بار دیگر به عنوان نجات‌دهنده در منطقه ظاهر شد و نظام آخندی نیز سقوط نکرد و تنها او را بزرگ ساخت و ادب کرد. بناءً نظام آخندی با وجود این‌که به امریکا خدمات فراوان انجام داد؛ چون خواستار مصالحی، در سوریه و عراق شد که  آمریکا به آن راضی نمی‏باشد. امریکا سعی دارد تا او ار بفهماند که بیرون شدن تو در سوریه و عراق به اجازه من و ماندن تو به اجازه من بوده و آنچه من برای تو دهم از توست و بس و پاداش کلوخ انداز را سنگ است!

مطمئناً که دایرۀ گنگسیت این ضربه برای ایران بسیار بزرگ بوده؛ زیرا برای ایران این اقدام از طرف امریکا فراتر از غیر مترقبه بوده و حالا ایران به زمان نیاز دارد تا از این وحشت‌زدگی به هوش آید و تلاش کند تا بلندی هدف امریکا را بداند و این‌که آیا این یک هدف کوتاه‌مدت تادیبی است یا ادامه دارد و اندازه آن چقدر است؟ بنابر این گاهی او قات باید صبر کند.

این هم‌چنان درسی برای ترکیه است که خود را با ملافۀ دوستی امریکا پوشانده و منطقه را برایش می‌فروشد. آیا اردوغان سیر نمی‌شود تا امریکا را رها کند یا همین قسم به گمراهی‌اش ادامه می‏دهد. امریکا هرگز دوست دائمی نداشته و ندارد و ثبوت آن هدف‌گیری امروز و کردهای دیروز (قسد) و دیگران است.

مترجم: احمد صادق امین

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه