دوشنبه, ۱۶ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
هشدار وزیر دفاع رژیم یهود به لبنان؛ شما را به عصر حجر بر می‌گردانیم!
بسم الله الرحمن الرحيم

هشدار وزیر دفاع رژیم یهود به لبنان؛ شما را به عصر حجر بر می‌گردانیم!

(ترجمه)

خبر:

سایت "اخبارالیوم" از تهدید تندوتیز یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم یهود به حزب ایرانی لبنان (حزب الله) خبر داد که هشدار می‌دهد «لبنان را به عصر حجر باز می‌گردانیم». این اتفاق در جریان بازدید او از منطقه جبل دوف در مرز لبنان و دیدن خیمه برپا شده توسط حزب مذکور در آن منطقه به وقوع پیوست. گالانت گفت: «من به حزب الله و نصرالله هشدار می‌دهم که اشتباه نکنند. شما در گذشته اشتباه کردید و بهای بسیار سنگینی پرداخت نمودید. اگر این‌جا جنگ یا درگیری رخ دهد، لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم.»

تبصره:

رژیم یهود یک رژیم بی‌ارزش می‌باشد که از خانه عنکبوت بی‌بنیادتر است. چنانچه این  واقعیت  در هر رویارویی آن با مردم فلسطین به وضوح نمایان می‌شود. این رژیم قادر به توقف مردم بی‌دفاع فلسطین علیه خود نیست و اگر پشتیبانی امریکا و اورپا و حمایت نظام‌های جنایت‌کار حاکم در سرزمین‌های مسلمانان نمی‌بود، از دیرباز اثری از آن باقی نمی‌ماند. این‌ها کسانی هستند که یهود را با اسباب دنیا یاری می‌کنند و امروز یهود به سرزمین‌های مسلمانان دست‌درازی نموده، هشدار می‌دهد که لبنان را به عصر حجر بر می‌گرداند و به سوریه حمله کرده و کشته و زخمی به جا می‌گذارد، بدون این‌که کسی جوابش را بدهد!

"حلف الممانعة" نیز در مقابل این تهدید مستقیم، سکوت اختیار کرده است؛ در حالی‌که از آن‌ها انتظاری جز سکوت و پذیرش ذلت نمی‌رود. آری، این نظام به اصطلاح قدرتمند و مقتدر سوریه است که یهود از چپ و راست به پیکره‌اش ضربه زده، سربازانش را می‌کشد؛ اما این‌ رژیم جنایت‌کار به همین هشدار بسنده می‌‌کند که  در زمان و مکان مناسب پاسخ‌ خواهیم داد، در عوض این‌که با دیدن حمله یهود به مردم سوریه با تمام نیرو واکنش نشان دهد.

ای لشکریان مسلمانان، فقط شما باقی مانده‌اید! آیا برای انجام روش سعد بن معاذ آماده‌اید که حکم الله از فوق آسمان‌های هفت‌گانه را بر یهود بنی قریظه قضاوت کرد؟

نویسنده: محمد ابو هشام

پنج‌شنبه، 10 آگست 2023م.

مترجم: خالد یوسفی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه