یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
مهاجران برادران شما هستند؛ پس نگذارید تحقیر و اخراج شوند!
بسم الله الرحمن الرحيم

مهاجران برادران شما هستند؛ پس نگذارید تحقیر و اخراج شوند!

(ترجمه)

خبر:

تحقیر، دستگیری و تسلیم نمودن اهل سوریه به رژیم مجرم بشار الاسد.

تبصره:

نژادپرستان موفق شدند که نخست وزیر و وزیر داخله (که اهل طرابلس شام هستند) را متقاعد کنند که به کمپاین اخراج مردم سوریه و تحویل  آن‌ها به رژیم اسد بپیوندند؛ به بهانه ترس از مسیحیان و تغییر بافت جمعیت در لبنان، با وجود این‌که فیصدی مسیحیان دارای تابعیت ارامنه و مسیحیان سوریه، فلسطین و عراق از 20 درصد فراتر نمی‌رود، پس از چه تغییری صحبت می‌کنند؟

این حمله نژادپرستانه به دلایل زیر موفق نخواهد شد:

اول: اسلام از مسلمانان خواسته است که برادران مظلوم خود را در آغوش بگیرند؛ پس اگر همسایه آن‌ها باشند و یا در بین‌شان خویشاوندی وجود داشته باشد چه؟ اگر رژیم سوریه به محض دستگیری آن‌ها را بکشد چه؟ بنابراین، اکثریت مسلمانان در کنار برادران ضعیف سوری خود ایستاده‌اند و آن‌ها را رها نمی‌کنند.

دوم: مرزها بین سرزمین‌های اسلامی مصنوعی است که توسط استعمار در توافقنامه سایکس پیکو ایجاد شده است. این مرزها به زودی از بین می‌رود و این سرزمین به وحدت خود باز می‌گردد و با افزایش بیداری  بین مسلمانان تقسیم بین‌شان بر اساس وطن و قوم به زودی از بین خواهد رفت.

سوم: سوری‌های آواره از طریق فراوانی نیروی کار ارزان و سرمایه‌گذاری پول خود در پروژهایی‌که چرخه اقتصادی را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد، به کاهش رنج اقتصادی مردم لبنان کمک می‌کنند.

چهارم: لبنان برای نیروی کار مردم سوریه، به ویژه در بخش‌های ساختمانی و کشاورزی ضرورت دارد و آن‌ها در این بخش تجربه‌ای کافی دارند که هیچ کس دیگری ندارد و لبنان نمی‌تواند کمبود نیروی کار را در صورت خروج آن‌ها پر کند.

در پایان ما به اقلیت‌های نژادپرستِ لبنان هشدار می‌دهیم که در آینده‌ای قابل پیش‌بینی به دلیل مهاجرت در غرب و نرخ پاین زاد و ولد شما با ضعف و افول مواجه هستید. آینده نزدیک برای اکثریت قاطع این سرزمین است. فریب ضعف و آسیب‌پذیری مسلمانان امروز و آواره شدن آن‌ها از سرزمین‌های مانند عراق، شام و فلسطین را نخورید؛ زیرا آن‌ها به زودی به عنوان یک نیروی منسجم و یکپارچه بازخواهند گشت که ابتکار رهبری را دوباره به دست می‌آورند و دوباره به پا می‌خیزند. اگر می‌خواهید موجودیت خود را حفظ کنید، با مسلمانان دشمنی نکنید و مانند اجدادتان در کنار مسلمانان باشید نه در کنار دشمنان.

اما شما ای سیاستمداران مسلمان، برای کسب مقام و یا تقسیم منافع مادی نژادپرستان را خشنود نسازید که پروردگار جهانیان و رسول او و مؤمنین را ناراضی می‌کنید.

نویسنده: الشیخ د. محمد ابراهیم

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه