یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
قتل عام در تل سلطان؛ همدستی حکام و خیانت لشکریان!
بسم الله الرحمن الرحيم

قتل عام در تل سلطان؛ همدستی حکام و خیانت لشکریان!

(ترجمه)

خبر:

ارتش رژیم جنایتکار یهودی در تل سلطان، شمال غربی رفح در بین خیمه‌های آوارگان حمله وحشیانه‌ی انجام داد و ده‌ها شهید برجا ماند.

تبصره:

تا زمانی‌که دولت واقعی به امور مردم رسیدگی نکند، از آنان دفاع و از مظلومان و مستضعفان حمایت نداشته باشد، خون پاک مسلمانان جاری خواهد بود و جان‌ها به ناحق از بین خواهد رفت.

ماه‌ها از وقوع طوفان الأقصی می‌گذرد، هزاران قتل عام صورت گرفت، صدها خانواده نام‌شان از ثبت احوال نفوس پاک گردید و ده‌ها هزار شهید و مجروح شدند، انواع سلاح‌ها استفاده شد و مردم بی‌دفاع با آن بمب‌ها بمباران شدند و انواع عذاب‌ها را تجربه کردند، اما این امت تسلیم نمی‌شوند، بلکه با سختی‌ها معجزه می‌کنند و به قهرمانی‌ها می‌پردازند و در تاریخ نمونه هستند! هم‌چنان مردم غزه نمونه‌ای از پایداری و ثبات هستند.

موقف حاکمان «مزدوران غرب» نفرت‌انگیز است، پوسیدگی و بوی تعفن آن‌ها همه جا را فرا گرفته و هیچ‌کس از خیانت آشکار آن‌ها به خون مسلمانان در امان نمانده است و غزه خیانت‌های آشکار‌شان را علیه خون مسلمانان و قضایایی‌شان افشا ساخت.

اما در مورد لشکریان مسلمانان این پرسش مطرح می‌شود که چند قتل عام دیگر تکرار شود تا این لشکرها از خواب غفلت بیدار شوند؟ آیا ممکن است بین رفح و مصری که چند متری از هم فاصله ندارند و لشکری با این همه امکانات نظامی و مقام بلند در سطح جهان چنین حالتی وجود داشته باشد و برادران ما در غزه چنان سوزانده و شکنجه شوند که گویی در سیاره دیگری زندگی می‌کنند؟

بناءً ارتش‌ها برای رقص‌های نمایشی و تشریفات نیستند؛ بلکه ارتش‌ها حافظ امت و قلعه غیر قابل نفوذ آن است. اسلام به وسیله ارتش‌ها شهرها و قاره‌ها را فتح می‌کند؛ پس الله سبحانه وتعالی به وسیله شما یا دیگران این دین را پیروز می‌گرداند و غم و اندوه را از این امت بر طرف می‌کند، إن شاء الله! قبل از گذشت زمان به عظمت موضوع پی ببرید و از کاری‌که کردید پشیمان خواهید شد! یا در راه حق خواهید بود و در کنار امت خود می‌ایستید و از اسلام و مسلمین حمایت کی‎کنید و یا نوکر غرب و پیروان آن خواهید بود؛ پس از انصار باطل خواهید بود.

وعده الله سبحانه وتعالی حق است و نصرت اسلام حق است و بازگشت خلافت راشده بر منهج نبوت حق است! هرکه آن را بخواهد می‌خواهد و هر که آن را امتناع کند، تسکین ناراحتی او نزدیکی ظهور دوباره خلافت خواهد بود.

نویسنده: المهندسه زینب بنرحومه

مترجم: پارسا امیدی

تاریخ: 2 جون 2024

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه