دوشنبه, ۲۳ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۹م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
صلوات تلمودی در اقصی؛ فریاد جدیدی برای صلاح‌الدین!
بسم الله الرحمن الرحيم

صلوات تلمودی در اقصی؛ فریاد جدیدی برای صلاح‌الدین!

(ترجمه)

خبر:

وب‌سایت الجزیره گزارش داد که تعداد زیادی از شهرک‌نشینان یهودی صبح روز ۲۳/۷/۲۰۲۴ به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند تا صلوات تلمودی بخوانند. این خبر تحت عنوان "۱۸۴ شهرک‌نشین امروز به صحن‌های الاقصی یورش بردند" منتشر شد.

تبصره:

وحشی‌گری‌های رژیم یهود هم‌چنان بیداد می‌کنند، افراد بی‌دفاع را در غزه با وحشیگری بی‌سابقه می‌کشند، جوانان مجاهد را در جنین و طولکرم و دیگر مناطق کرانه باختری شکنجه می‌دهند، در قدس فساد می‌کنند و درصحن‌های مسجد الاقصی با وقاحت تمام یورش می‌برند؛ اما این خبر به‌طور گذرا منتشر می‌شود!

یورش‌ها به الاقصی دیگر صدایی ندارد و کشتارها در غزه نیز بازتابی ندارد. آیا امت اسلام خوابیده است؟! آیا به صحنه‌های قتل و ذبح و خون عادت کرده‌اند؟! آیا یورش به الاقصی توسط اینان که به عنوان برادران میمون‌ها و خوک‌ها شناخته می‌شوند، به خبری عادی تبدیل شده که خون‌ها برای آن نمی‌جوشد؟!

اگر یهود پیش از این جنگ، در طرح‌های‌شان برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی پیش می‌رفتند تا آن را مانند مسجد ابراهیمی کنند، اکنون پس از تنهاگذاشتن و یاری نکردن امت و سکوتش در برابر جنایات یهود بر غزه، به هدف‌شان نزدیک‌تر شده‌اند و طمع‌شان بیشتر شده است. اگر امت و ارتش‌هایش، علماء و همه نیروهای زنده‌اش به فکر الاقصی نیفتند، دیگر بعد از آن گریه و ناله سودی نخواهد داشت.

مسلمانان مخلصی‌که در ارتش‌های اردن، مصر، الجزایر و دیگر سرزمین‌ها هستند، در انتظار چه می‌باشند؟ آیا اجساد و جنازه‌های سوخته شما را به حرکت نمی‌آورد؟! آیا برای مسرای رسول الله ﷺ حرکت نمی‌کنید و نمی‌سوزید؟!

چه چیزی نیاز است تا از اطاعت حکام ظالم و خائن دست بکشید و حرکتی انجام دهید که رضایت الله سبحانه وتعالی و رسولش را به دست آورید و شما را قهرمان دنیا و آخرت نماید؟ و تا روز قیامت منادی از آسمان در شأَن شما نداء دهد: چه کسی مسجد الاقصی را از چنگ یهود آزاد کرد؟ یا این‌که می‌خواهید الله سبحانه وتعالی به شما بگوید:  چه کسی مسرای رسولم را خوار کرد و اجازه داد دشمنانم آن را به پلیدی بکشند؟!

ای افسران ارتش‌های امت اسلامی! آیا می‌خواهید مسجدالاقصی به دیسکوتیکی برای مغضوب علیهم تبدیل شود؟! الله سبحانه وتعالی می‌فرماید:

﴿أَلَا تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَّكَثُوا أَيْمَانَهُمْ وَهَمُّوا بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُم بَدَءُوكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ ۚ أَتَخْشَوْنَهُمْ ۚ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ [توبه: 13]

ترجمه: آیا با گروهی‌که پیمان‌های خود را شکستند و تصمیم به اخراج پیامبر گرفتند، پیکار نمی‌کنید؟! در حالی‌که آن‌ها نخستین بار (پیکار با شما را) آغاز کردند؛ آیا از آن‌ها می‌ترسید؟! با این‌که الله سزاوارتر است که از او بترسید، اگر مؤمن هستید!

نویسنده: بیان جمال

21 محرم 1446 هـ.ق.

27 جولای 2024 م.

مترجم: محمدیاسین سادات

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه