شنبه, ۲۸ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۰۳م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
قیادت، آشوب و سقوط امریکا!
بسم الله الرحمن الرحيم

قیادت، آشوب و سقوط امریکا!

(ترجمه)

خبر:

نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم یهودی به تاریخ 2024/7/24 در مقابل کانگرس امریکا سخنرانی کرد و در هر دو یا سه جمله‌ای که این جنایتکار ایراد می‌کرد، اعضای کانگرس  با تشویق گرم او را استقبال می‌کردند و گاهی اوقات کف‌زدن‌ها تا نیم دقیقه ادامه می‌یافت. در طول 53 دقیقه سخنرانی او 79 بار که از جمله 58 بار در حالت ایستاده  تشویق شد.

تبصره:

نمایندگان هر مردمی‌که در مقام رهبری می‌رسند ممثل احساسات مردم خود هستند و به عنوان یک دولت‌مرد شناخته می‌شوند که نماینده گروه، حزب یا کسانی‌که او را انتخاب کرده‌اند، احساسات مردم خود را  تمثیل می‌کنند؛ چون اهل نظر و انديشه هستند و در گفتن حقيقت شجاع می‌باشند و از سرزنش منتقد نمی‌ترسند؛ زيرا رسالت‌شان اظهار نظر است و نظرشان ارزش دارد. هم‌چنین محاسبه کردن حاکمان برای هر چیز کوچک و بزرگ، به طوری‌که آن‌ها انحرافات حاکمان را اصلاح می‌کنند، مسیر دولت خود را در مسیر خود نگه‌می‌دارند تا اطمینان حاصل کنند که از عقیده وفکرشان منحرف نشود و دست مردم را مانند امام برای حرکت به جلو بگیرند. یکی از آن مسیر باید متعادل باشد،سخنانش را با دقت گوش کند، مسائل را ارزیابی  و زمانی که نظرش را بیان می‌کند بتواند پاسخگو باشد.

بناءً اعضای کانگرس امریکا اعم از سناتورها و نمایندگان این ویژگی‌ها را ندارند و به عوام‌فریب‌هایی تبدیل شدند بدون این‌که به منافع کشور خود در کوتاه‌مدت و بلندمدت فکر کنند، برای هر جنایتکار و منفوری کف می‌زنند. این نشانه روشنی از میزان نزول امریکا تا رسیدن به ویرانی و سقوط در ورطه نابودی است.

مجالس آن‌ها شبیه مجالس کشورهای متأخر از جمله رژیم‌های سرزمین‌های اسلامی گردیده، کشورهایی‌که وظیفه اعضای مجالس در این رژیم‌ها اینست که رئیس جمهور یا شاه را تشویق کنند و به او آسیب نرسانند؛ چون او را در موقعیت مقدس قرار می‌دهند؛ زیرا او ولی الأمر و عاقل است و آنچه را که هیچ کس نمی‌داند، همانطور که ادعا می‌کنند می‌داند! در حالی‌که او مرتکب گناه می‌شود، پول‌های‌شان را غارت می‌کند، پشت‌شان را شلاق می‌زند، با دین‌شان می‌جنگد و سرزمین‌شان را به استعمارگران کافر می‌فروشد. برای آن‌ها ساکت و صبور بودن در برابر ظلم و خیانت حاکم یا کف زدن و ستایش حاکم بهتر از اینست که او را پاسخگو کنند و برای اصلاح او تلاش کنند یا به عبارت صحیح‌تر برای پاین آوردن او تلاش کنند. در غیر این صورت به ادعای آن‌ها نزاع و فساد بزرگی پیش خواهد آمد؛ درحالی‌که نمی‌دانند که در فتنه افتاده و در فساد شرکت کرده اند.

آیا سناتورها و نمایندگان امریکا این فکر را کردند که چه می‌کنند یا در حین تشویقی یک پسر کوچک حقیر حتا یک لحظه هم فکر نکردند؟ اصل ماجرا اینست که او را به عنوان کارمند خود که در خدمت برنامه‌های بدخواهانه آن‌هاست از سمت‌اش برکنار نمی‌کنند. یا با عواطف شدید و پر از عشق به یهودیان و پر از نفرت نسبت به اسلام و مسلمین بیرون رفتند و در کف زدن و رقابت ایستادند و نشسته بودند!

آن‌ها پس از عملیات طوفان  الأقصی در 7 اکتبر 2023برای نشان دادن محبت خود به یهودیان و نفرت خود از مؤمنان به رقابت پرداختند. بزرگ‌ترین آن‌ها، بایدن، در حالی‌که فقط چند متر می‌توانست راه برود، پاهایش را می‌کشید و  وزیران او و کل رهبران غرب از او پیروی کردند و از تجاوز یهودیان به غزه حمایت کردند و به آن‌ها از کشتن کودکان و زنان و بزرگان غزه تبریک گفتند. ارزش‌هایی را که از آن می گویند، مانند حقوق انسان‎ها، زنان و کودکان، زیر پا گذاشتند. آن‌ها قوانین بین‌المللی نادرست خود را که می‌گوید مردم حق مقاومت در برابر اشغالگر را دارند، نادیده گرفتند. فلسطین اشغال است، پس مردم آن حق مقاومت را دارند و همه مسلمانان و هر شخصی حق دارد به آن‌ها کمک کند تا اشغالگر را بیرون کنند، همانطوری که اشغالگران را در افغانستان بیرون کردند.

توجه داشته باشید که شریعت مسلمانان را ملزم به قیام و بیرون راندن اشغالگر از فلسطین می‌کند؛ زیرا این سرزمین تنها متعلق به مردم آن نیست؛ بلکه متعلق به همه مسلمانان است و مردم آن نیز بخشی از آن‌ها هستند!

آیا سناتورها، نمایندگان و رهبران امریکا می‌دانستند که جهان ناظر بر میزان ناتوانی کشورشان در توقف جنگ و سپس اجرای راه‌حل دو کشور است؟ و این‌که مانند دلقک‌های مسابقات ورزشی، متوجه تشویق احمقانه آن‌ها می‌شویم که این امر موقعیت و اعتبار آن را پایین می‌آورد و باعث می‌شود دولت‌ها جرٲت کنند آن را به چالش بکشند، در مقابل آن بایستند و علیه آن کار کنند. در عوض، اگر آن‌ها می‌ایستادند و پسر گمراه‌شان، نتانیاهو را پاسخگو می‌دانستند یا حداقل او را سرزنش می‌کردند و از سیاست لرزان دولت کشورشان حمایت می‌کردند، بخشی از ارزش اخلاقی خود را به واسطه موقعیت خود حفظ می‌کردند.

اما می‌دانیم که امریکا در حال نابودی است و از بایدن گرفته تا ترامپ به زوال عقل مبتلا شده اند و با تشویق بزرگان و نمایندگانش برای عضو کوچکی از رژیم یهودی مات و مبهوت شد و این‌که این رژیم پایگاه پیشرفته آن‌ها در قلب سرزمین‌های اسلامی قرار دارد، دیوانه شده است؛ زیرا کودکان، زنان و مردان بی‌گناه را می‌کشد، شکنجه می‌کند و حتی از گرسنگی می‌کشند و خانه‌ها، شفاخانه‌ها و مدارس را ویران می‌کند، آینده را در نظر نمی‌گیرد که این جنایت‌ها ثبت می‌شود و این امر باعث می‌گردد که  روزی الله سبحانه وتعالی بندگان خود را با قدرت عظیم علیه آن‌ها و یهودیان ارسال نماید.

شاید بدانند که إن‌شاء الله خلافت در راه است و آن‌ها را فرصت نمی‌دهد و هر آنچیزی را که  به خاطر سد راه حاکمیت الله سبحانه و تعالی و جلوگیری از تأسیس آن به کمک رژیم یهودی خرچ کردند، دست‌شان را نمی‌گیرد و زود است که حسرت و پیشمانی آن را ببینند و سپس شکست بخورند و در روز قیامت در جهنم حشر خواهند شد.

نویسنده: أسعد منصور

26محرم 1446ه.ق.

 1 آگست 2024م.

مترجم: پارسا امیدی

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه