یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
عقل خود را از دست داده اید از کدامین پیروزی سخن می زنید؟!
بسم الله الرحمن الرحيم

عقل خود را از دست داده اید از کدامین پیروزی سخن می زنید؟!

(ترجمه)

خبر

حیدرالعبادی نخست وزیر عراق پیروزی خود بر گروه دولت اسلامی(داعش) را در شهر موصل رسماً اعلام نمود آنهم بعد از جنگی که حدود نه ماه در موصل به طول انجامیده و منجر به خسارات مالی هنگفت و قتل هزارها شهروند و آواره گی بالاتر از ۹۲۰ هزار تن گردید. هیأتی در ائتلاف بین المللی به رهبری امریکا که حامی هوایی و زمینی نیروهای عراق می باشد، گفته است: «جنگ های داخل این شهر در نوعیت خود شدیدتر از جنگ جهانی دوم بوده و این جنگ خسارات سنگینی را در موصل به جا گذاشت. ایالات متحده امریکا تعداد بناهای ویران شده این جنگ را ۵۰۰۰ ساختمان تخمین زده و گفته اضافه تر از آن ۴۹۰ ساختمان در شهر قدیمی تخریب گردیده است. به اساس گزارش ایالات متحده امریکا، شهروندانی که از این شهر آواره گردیدند شدیداً نیاز به سرپناه و مراقبت های صحی و آب آشامیدنی دارند. سطح آسیب های روانی در میان این شهروندان به بلندترین سطحش در جهان رسیده است. (منبع: بی بی سی عربی)

تبصره

حیدرالعبادی طوری سخن گفته و رسانه ها آن را پوشش می دهند که گویا این موضوع دست آورد و فتح بزرگ برای آن است. اما بگذارید که بعضی از موضوعات مرتبط به این قضیه را با شما در میان بگذارم؛ آن چه را که نخست وزیر عراق کشوری که بیشتر از یک دهه است تحت اشغال بوده و ابزار جنگی امریکا در منطقه است، برای خود پیروزی دانسته هیچ شکی در این نیست که او و مالکی که قبل از او این سرزمین و مردم را ترک کرده بود موصل را در تحت قبضه گروه دولت اسلامی قرارداد و شکی نیست که مالکی شهر موصل را با انباری از سلاح ها به دلیل برنامه ای که از سوی بادارش امریکا طرح ریزی گردیده بود، به دست گروه داعش سپرد و شهر را ترک نمود. پس چگونه ادعای پیروزی کرده و می گویید با نیروی خود تان بر دشمن(گروه دولت اسلامی) پیروزی یافته اید؟ آیا  سریال گروه شرم آور داعش که شما آن را به وجود آوردید پایان یافته است؟ پیروزیی که تو و بادارانت به آن دل خوش می کنید پیروزی  نبوده، بلکه در حقیقت شکستی است که شما نمی بینید، تو و بادارانت بر هیچ کس پیروز نشده اید شما همه آبادی را از بین برده و مردم را تکه و پارچه نموده و به آتش کشیدید، پس چگونه ادعا می کنید که قهرمان آزادی این سرزمین هستید درحالی که این شهر بر ساکنین اش ویران گردیده است؟ تن پاره پاره و اجساد مسلمانان این سرزمین را فرش زمین گردانیده، دود بمباردمان های طیارات شما آسمان زیبای عراق را با آلوده گی پنهان نموده است. از کدام پیروزی سخن می زنید یا عقل خود را از دست داده شکست خود را مایه غرور و فخرخویش می دانید؟!

ای عبادی! لحظه اطراف خود و زمین زیرپایت را ببین، لحظه فریاد داغ دیده گانی را که با از دست دادن عزیزان شان در سوگ و ماتم نشسته اند، را بشنو! آنگاه می دانی که تو، باداران و دستیاران شان بر این سرزمین مقدس چی جنایت و ظلمی کرده اید.

جنگ شهر موصل در عراق بیشتر از نه ماه به طول انجامیده که در جریان آن تمام خط قرمزها(به اصطلاح قوانین حقوق بشری از سوی حکام عراق و هم پیمانانش) شکسته شد و با استفاده از وسایل محاربوی زمین و هوا خراب گردید.

 پس پرسش این جاست، ای عبادی! آن هایی که با ایشان می جنگید کجا شدند؟ آیا آن ها موجودات تخیلی و ارواح بی جانی بودند یا گروهی از جنیات که از چشم تان ناگهان پنهان شدند؟

رسانه های کینه توز شما نتوانست که یکی از اسیران جنگ از گروه دولت اسلامی را نشان دهد و ما در جریان این جنگ جز اجساد مسلمانان که توسط بمباردمان های طیارات و گلوله های شما بر زمین فرش شده اند، دیگری چیزی ندیدیم. کجایند هزارها تنی که مدعی هستید از دولت اسلامی با ایشان می جنگیدید؟ هزارها نه صدها، صدها نه حد اقل دها کجا اند؟ یا این که شما با خود و فرزندان تان در خانه های تان می جنگیدید و آن چه که ادعا می کنید بافت و تکه ای از داستان های تخیلی شما است که جز شما دیگری نمی تواند چنین داستان بسراید؟  خبری که این قدر بزرگ نمائی می شود و شما را بسان قهرمان جلوه می دهد شهادتی برعلیه شما است که ننگی دیگری برصفحات تاریک زندگی تان اضافه می سازد.

بار الها! این موصل است که بر سر مردم ویران شده و میلیون ها نفر آواره گردیده اند، هزارها نفر به قتل رسیدند و متأسفانه قسمی که جمهوری خواهان می خواستند عراق ویران شده با دستان فرزندان-ناخلف- خود و نیروهای کافر غربی ویران گردیده به قبل از تاریخ برگشته است.

ای حکام فاسق عراق! خوش حال نباشید این خوشحالی تان دلشکستی گی و اندوه بزرگی در روز قیامت برای تان خواهد شد. شما و باداران کاخ نشین تان در کاخ سفید اهل عراق را در فلوجه عذاب داده زمین را بالای شان ویران نمودید، بدانید که اهل عراق دوباره نهضتی را علیه شما به راه خواهند انداخته و خار گلوی شما خواهند گردید. اهل موصل به زودی نهضتی را به راه خواهند انداخت دوباره خنجر برنده در کمر شما خواهند شد. از بین این امت شریف و حق پرور، در سخت ترین و سیاه ترین دوران ها مردانی واقعی به دنیا می آید؛ پس انتظار چیره شدن بر خود و کسانی که منهج شما را تعقیب می نمایند داشته باشید. حقیقتاً اسلام دارای فکر و حاملینی می باشد که شب و روز در تلاش اند تا شما را در زباله دان تاریخ اندازد و ما با شما در رقابت هستیم تا الله سبحانه وتعالی بین ما و شما قضاوت نماید.

نویسنده: د. ماهر صالح – امريكا



ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه