سه شنبه, ۲۴ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۳۰م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
زود است اشتباه تاریخیِ را اصلاح کنیم که موجودیت دولت یهود را اجازه داده، اختیار را به امریکا سپرده تا باعث آزار و اذیت مسلمانان شود و به ترامپ اجازه داد که گمان نماید فلسطین مُلک پدرش است!
بسم الله الرحمن الرحيم

زود است اشتباه تاریخیِ را اصلاح کنیم که موجودیت دولت یهود را اجازه داده، اختیار را به امریکا سپرده تا باعث آزار و اذیت مسلمانان شود و به ترامپ اجازه داد که گمان نماید فلسطین مُلک پدرش است!

(ترجمه)

خبر:

ترامپ رئیس جمهور امریکا در کنفرانس «اعلان معاملۀ قرن» در واشنگتن گفت: «جهان اسلام باید جبران خطایی تاریخی را که با اسرائیل جنگیده، بپردازد.»

تبصره:

ترامپ، طاغوت امریکا، در کنفرانس مطبوعاتی، معاملۀ زیان‌بارش (معامله قرن) را اعلان نمود. وی اسلام را تروریسم توصیف کرد و ما را به عنوان امت واحد خطاب نموده و گفت: «جهان اسلام باید اشتباه‌ تاریخی حمله به اسرائیل را جبران کند.» امت اسلامی نباید این گفته‌ها را نادیده بگیرند و باید درک نمایند که این واقعیت فعلی و عنوان حقیقی «معاملۀ قرن»، جنگ قرنِ صلیبی یهود علیه اسلام و مسلمانان است. ترامپ و نتانیاهو بار دیگر از خانۀ کینه، نفرت و سرکشی در واشنگتن، از تجدید و ازسرگیری جنگ صلیبی خبر دادند که صریحاً توسط جورج بوش پسر قبل از اشغال سرزمین‌های اسلامی پس از واقعۀ 11 دسمبر  2001م اعلان شده بود.

بر امت اسلامی اعم از مردم، ارتش‌ها، افراد و گروه‌ها لازم است که از حالت سیلی‌خوردن، ناله و فریاد زدن، یاری نکردن یک‌دیگر و عقب‌ماندگی، به سوی آمادگی کامل و فداکاری برای نصرت دین الله سبحانه وتعالی و دفاع از آن خارج شوند و در مقابل جنگ صلیبی تازه و به خاطر آزادسازی سرزمین مبارک فلسطین از یهود و برگشت بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و تمام فلسطین به آغوش مسلمانان تلاش صورت گیرد. از این حالتی‌که تنها شاهد اخبار باشیم و با دیدن صحنه‌های ناگوار دندان‌ها به هم بخورد، ناخن‌های خود را دندان گیریم و اندوهگین باشیم؛ عبور کنیم و از نارضایتی‌های زبانی با همه اشکالش، چون کنفرانس‌ها، نشست‌ها، گردهمایی‌ها، مقالات، اشعار و برنام‌های رسانه‌ای؛ به وضعیتی‌که در آن عمل وجود داشته باشد و به حادثه‌ای منجر شود، عبور نماییم. این وضعیت باعث شکستن دندان‌های بیرون کشیدۀ ترامپ، نابودی رژیم یهود و بازگشت کامل فلسطین به آغوش مسلمانان گردد؛ بلکه باید نفوذ غرب، به ویژه امریکا دور انداخته شود و منطقه به طور کامل از وجودشان پاک شود و این امر با بودن دولت خلافت و با اعلام جهاد ممکن خواهد بود. این امر با شعارها ممکن نیست؛ هرچند ادامه داشته باشد و هرقدر گرم و داغ باشد و کافی نیست مقاومت تنها در کنارۀ باختری و نوار غزه تحت فشار و در عدم موجودیت یک رهبری سیاسی مخلص و صادقی‌که از این مقاومت بدون فریب دادن آن و خواستن امتیازات و تنها رها کردن آن در وسط راه پشتیبانی و حمایت نماید.

چقدر امت علیه اعلامیۀ بالفور که از طریق سایکس‌-پیکو و تصمیم‌ها در تقسیم قدس و معاهدات ننگین و شرم‌آور (کمپ‌دیوید، اسلو و وادی عربا) و تصمیم ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت یهودیان برای رسیدن به معاملۀ زیان‌بار قرن صدا بلند نمودند؟ چقدر جامعۀ به اصطلاح بین‌المللی و سازمان‌های بین‌المللی در کنار دولت‌های عربی، سازمان‌ها و نظام‌های منطقوی در سرزمین‌های اسلامی توطئه می‌کنند؟ چقدر این‌ها علیه مقاومت توطئه کردند و مقاومت را محاصره نموده و نابود نمودند؟ تا این لحظه چند تن از رهبران مقاومت بر قضیۀ امت و مقاومت دسیسه چیدند و پای خود را بر خون شهدا گذاشتند و چند تن از آن‌ها قبول کردند که برای سرکوب و تعقیب مردم فلسطین، از طرف یهودیان اشغال‌گر وکیل باشند؟

ترامپ دشمن اسلام و مسلمانان و تمام بشریت است. او پیش از اعلام معاملۀ خود، اسلام را به دین تروریزم وصف نمود و بر کسانی‌که پروژۀ بیداری امت اسلامی را مطابق اسلام (خلافت بر منهاج نبوت) حمل می‌کنند؛ حمله نمود. وی اشارتاً اعلان نمود که معاملۀ قرن بخشی جدایی ناپذیر جنگ علیه اسلام است؛ با درک این‌که این معامله با چیزی جز اسلام و قدرت شمشیرهای جهاد که ارتش‌های مسلمانان را به حرکت می‌آورد متوقف نخواهد شد و یا با نهادی سیاسی شرعی که فقط در دولت خلافت تمثیل می‌شود، دولتی‌که ترامپ می‌داند که آن هرگز متوقف نخواهد شد. هم‌چنین می‌داند که آن دولت یک گروه مسلح نخواهد بود که بر برخی مناطق یک روز سیطره داشته باشد. شما با یک حکومت دروغین روبه‌رو نخواهید بود، بلکه با دولت خلافت بر منهج نبوت که بشارت آن را رسول‌الله مژده داده است، مقابل خواهید بود و زود است که آن با دست‌های پاک و قلب‌های مؤمن، صادق و مطمئن به این‌که باید اشتباه تاریخی خود را تصحیح کنیم، احیاء شود. خطایی تاریخی‌که به کفار استعمارگر اجازه داده است، بر سرزمین‌های اسلامی حاکمیت کنند و آن‌ها را تقسیم نموده قسمتی را تقدیم یهودیان کنند و اشتباه تاریخی را اصلاح نماییم که باعث شد امریکا و سایر کشورهای بزرگ دنیا به خون، سرزمین و مقدسات‌مان دست‌درازی کنند.

مردم جهان از دور و نزدیک باید بدانند که آن‌چه ترامپ گفت که خلافت مرده است، باوجود که باور داشت که پس از سقوط آن در سال 1924م، دیگر خلافتی وجود نداشته. آن‌چه او گفت، بیان‌گر ناراحتی و ترس، از خلافت آینده است آشکار شدن بسیار نزدیک شده است. آن‌چه او گفت نشان‌دهندۀ نگرانی او از غافل‌گیر شدنش می‌باشد. در حالی‌که الله سبحانه وتعالی:

﴿إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا﴾؛

یعنی: بی‌گمان الله حکمش را به اجرا می‌گذارد. الله برای هر چیز اندازه‌ای مقرر کرده است.

نویسنده: ممدوح بن محمد ابو سوا قطیشات

مترجم: پارسا امیدی

 

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه