یکشنبه, ۱۵ مُحرم ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۷/۲۱م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
طوفان امت اسلامی!
بسم الله الرحمن الرحيم

طوفان امت اسلامی!

(ترجمه(

خبر:

عملیات طوفان اقصی...

تبصره:

سلام گرم بر مجاهدین قهرمان در سرزمین مبارک فلسطین؛ سرزمین إسراء و معراج، مکان قهرمانان و حماسه آفرین‌ها، سرزمین

حطينَ وعينِ جالوت و هم‌چنان سرزمین صلاح الدين ايوبی وسيفِ الدين قطز والظاهرِ بيبرس!

آن‌ها کسانی هستند که با کشتن یهودیان اشغالگر و خانواده‌های‌شان و بیرون راندن‌شان از خانه‌های‌شان دل مان را شِفا بخشیدند.

به آن‌ها می‌گویم: «قهرمانی‌های خود را ادامه دهید، ممکن ارتش‌های مسلمانان را به تحرک در آورید و رژیم‌های مزدور و دست نشانده را سرنگون و سرزمین مبارک فلسطین را آزاد کنند!

به خانواده‌های شهدا و مجروحان تسلیت عرض می‌کنم و به آن‌ها می گویم: «الله متعال به شما اجر و بهترین صبر بر مصیبت را دهد، اموات‌تان را ببخشد و آن‌ها را به عنوان شهدای نیکوکار قبول نماید! آنچه که می‌آید و آنچه که گرفته می‌شود، از جانب الله سبحانه وتعالی است و هر چیز به نزد او اندازهٔ دارد؛ پس صبر پیشه کنید و پاداش را از او بخواهید! لذا هیچ تسلیتی برای عادی‌سازان روابط در مصر، ترکیه، سرزمین حرمین شریفین و ابوظبی در مورد نابودی یهودیان وجود ندارد.

به عادی‌سازان روابط با یهود، مژده می‌دهم که إن‌شاءالله روزی آزادی قدس بسیار نزدیک است و طوفان امت اسلامی شما را به سزای خیانت کاری‌های‌تان خواهد رساند!

بر ارتش‌های مسلمانان در اردن، مصر، ترکیه و سرزمین حرمین صدا می‌زنیم: «شما با چشمان خود ضعف رژیم یهودی را دیدید؛ پس اکنون بیایید و به الله سبحانه وتعالی توکل کنید و فوراً به آنجا بروید! سرزمین مبارک فلسطین را آزاد کنید و به وعده الله سبحانه وتعالی عمل کنید که می‌فرماید:

﴿فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ لِيَسُوؤُواْ وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُواْ الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُواْ مَا عَلَوْاْ تَتْبِيراً﴾ [اسراء: 7]

ترجمه: پس همين كه وعده‌ى (فسادگرى) دوّم فرا رسد (جنگجويان نيرومند و مؤمن را براى قلع وقمع شما مى‌فرستيم) تا سيماى (نظامى وعزّت دنيوى) شما را زشت نمايند و (براى گرفتن قدرت) به مسجدالاقصى وارد شوند، همان گونه كه بار نخست وارد شدند وتا آنچه را زير سلطه درآورده‌اند، به سختى ويران كنند.

هم‌چنان به بشارت رسول الله صلی الله علیه وسلم عمل کنید که فرمودند:

«لَا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى يُقَاتِلَ الْمُسْلِمُونَ الْيَهُودَ، فَيَقْتُلُهُمْ الْمُسْلِمُونَ، حَتَّى يَخْتَبِئَ الْيَهُودِيُّ مِنْ وَرَاءِ الْحَجَرِ وَالشَّجَرِ، فَيَقُولُ الْحَجَرُ أَوْ الشَّجَرُ: يَا مُسْلِمُ يَا عَبْدَ اللَّهِ، هَذَا يَهُودِيٌّ خَلْفِي فَتَعَالَ فَاقْتُلْهُ، إِلَّا الْغَرْقَدَ فَإِنَّهُ مِنْ شَجَرِ الْيَهُودِ»

ترجمه: قیامت نخواهد آمد تا اینکه مسلمانان با یهودیان بجنگند و آن‌ها را بکشند تا حدی که یهودیان پشت سنگ‌ها و درختان پنهان شوند و سنگ یا درخت خواهد گفت: ای مسلمان و بندۀ الله، یک یهودی پشت من است، بیا و او را بکش؛ مگر درخت غرقد چرا که این درخت یهود است.

هیچ تطبیق کننده روابط با یهود، مزدور و نگهبان یهودی باید مانع حرکت شما برای آزادسازی مسجد الأقصی نشود؛ بلکه یهودیان آنجا را پاک و پشت سر خلیفه مسلمانان در آنجا نماز بخوانید.

نویسنده: عبد العزيز المنيس

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه