چهارشنبه, ۰۲ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۰۷م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
سه حادثه کشتار جمعی در جریان چند ساعت در غزه و بجای ماندن نزدیک به چهل هزار شهید!
بسم الله الرحمن الرحيم

سه حادثه کشتار جمعی در جریان چند ساعت در غزه و بجای ماندن نزدیک به چهل هزار شهید!

(ترجمه)

وزارت صحت نوار غزه گفت که رژیم اشغالگر طی 24 ساعت در نوار غزه سه مورد کشتار جمعی به راه انداخته است که به تعداد 66 شهید و 241 مجروح به شفاخانه‌ها منتقل شده است. این وزارت اعلان نمود که تعداد قربانی‌ها تجاوز یهود از 7 اکتوبر سال گذشته تا کنون به 39324 شهید و 90830 مجروح می‌رسد و براین اشاره داشت که تعدا قربانیان هم‌چنان زیر انبار ویرانه‌ها و در مسیرهایی قررا دارند که امبولانس‌ها و نیروهای نجات مردمی به آن‌ها دسترسی ندارند.

نیروهای رژیم اشغالگر در نوار غزه تا روز یک شنبه مورخ 29جولای 2024م به 296 روز رسیده است. در این مدت ده‌ها حمله هوائی و موشکی این نیروها منازل مسکونی و تجمعات پناهجویان در شاهراه را هدف قرار داده  و ده‌ها هزار شهید و مجروح را به جای گذاشته است. البته همزمان با وضعیت فاجعه‌بار انسانی که نتیجۀ محاصره و جلای وطن می‌باشد، فاجعه‌ای که 95 درصد از شهروندان را در برگرفته است.

این درحالی است که رژیم یهود روزانه مرتکب سلاخی و کشتار جمعی می‌شود؛ اما حکام خائن سرزمین‌های اسلامی در رأس آنان اردغان فقط به مشاهدۀ این قتل عام بسنده می‌کنند؛ حتی اردغان در بیانیه‌ای که در پارلمان ایراد نمود، گفت این امکانات را داد که وارد اسرائیل شود. سوال ما از اردغان این است که آیا ارقام بیان شده از سلاخی روزانه رژیم یهود برای ورود به اسرائیل کافی نیست؟!

ما به حکام سرزمین‌های اسلامی می‌گوییم: شما دیدید که کانگرس امریکا برای نتنیاهوی قاتل، بسان یک قهرمان کف می‌زدند! آیا تعقل نمی‌کنید؟! آیا فریاد اطفال، زنان و سالخوردگان و مجروحین که ده‌ماه است قطع نگردیده، برای شما کافی نیست؟! در حالی‌که این فریادها دامنه آسمان را هم گرفته است؛ اگر وظیفه انسانی تو بر حسب گفته‌ات اینست که صدایت را علیه رژیم یهود بالا کنی، پس هرچه می‌خواهی بالا کن؛ اما مردم فلسطین از دروغ‌ها و مکرهایت سیرشدند و رسانه‌ها هم حقیقت تو را کشف نموده اند؛ طوری‌که حمایت‌ها و کمک‌های ترکیه با تمام گونه‌هایش از از رژیم اسرائیل قطع نگردیده است.

29جولای 2024م.

مترجم: علی مطمئن

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه