پنجشنبه, ۱۷ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
کیان یهود با همکاری حکام خائن، فرزندان امت را در سرزمین‌های‌شان به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رساند!
بسم الله الرحمن الرحيم

کیان یهود با همکاری حکام خائن، فرزندان امت را در سرزمین‌های‌شان به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رساند!

(ترجمه)

خبر:

هیثم بلیدی، یکی از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخۀ نظامی جنبش حماس، توسط یک هواپیمای بدون سرنشین یهودیان کشته شد. حماس هم‌چنین کشته شدن البلیدی، یکی از رهبران خود را در طولکرم تایید کرد. (سوبر خبر، 3/8/2024)

تبصره:

پس از ترور اسماعیل هنیه در ایران، یا با همکاری ایران و یا با اطلاع رسانی، یکی دیگر از فرزندان امت در سرزمین خود به شکل فجیعی توسط یهود غاصب و وحشی به شهادت رسید.

حکام خائن سرزمین‌های اسلامی به ویژه حاکمان ایران که باید به شدت به این ترور پاسخ می‌دادند؛ چون این ترور در خاک آن‌ها اتفاق افتاد؛ اما طبق معمول به محکومیت این ترور بسنده کردند و عزای عمومی اعلام کردند و در صف نماز غایبانه ایستادند. مثل همیشه پاسخ آن‌ها این بود که در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهند داد. به بیانیه‌ها و سخنان ناخوشایند و غیرمفید بسنده کردند؛ در حالی‌که آمریکا و به ویژه یهودیان سال‌هاست، حاکمیت آن‌ها را زیر پا گذاشته اند و فرزندان امت را در مقابل چشمان‌شان و به همکاری خود آن‌ها به شهادت می‌رسانند.

حکام خائن و مزدور سرزمین‌های اسلامی جرأت نمی‌کنند صدای خود را در برابر ارباب خود، آمریکا و فرزند ناسالمش یعنی کیان یهود که حیثیت و آبروی آن‌ها را در نزد مردم‌شان از بین برده، بلند کنند! شاید البغدادی، قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده فیزیک‌دان، هسته‌ای را به یاد داشته باشید که اخیراً کشته شدند و هنوز در یادها مانده اند. باوجودی‌که آمریکا و فرزند ناسالمش یعنی کیان یهود فرزندان امت را هرقسم و هرجا که بخواهند، حتی در نزدیکی قصر‌های حکام خائن، به شهادت می‌رسانند؛ اما این حاکمان خیانتکار حتی یک بار هم جواب شان را ندادند. علاوه بر این، علی‌رغم نقض حاکمیت شان، به جای پاسخ دادن به خشن‌ترین ابزارها برای فراموش کردن زمزمه‌های شیطان، به گریه و زاری در مقابل دیوار سازمان ملل که یکی از ابزار‌های آمریکاست بسنده کردند.

وظیفه اصلی حکام خیانت‌کار حفظ جان، مال، زمین و ناموس امت است؛ اما به جای انجام وظیفه، می‌بینید که فرزندان امت را با دستان خود به بادار شان، آمریکا و پسر خرابکارش (کیان یهود) می‌سپارند.

در این میان اردوغان تماس تلفنی را از بادارش جوبایدن دریافت کرد که برای مبادلۀ قاتلین که در انقره صورت گرفت، او را تبریک گفت و اردوغان از آمریکا که در قتل اسماعیل هنیه که او را در قصر خود مهمان کرده بود و او را نمایندۀ آرمان فلسطین خواند و یا در خون فرزندان دیگر امت، دست داشت هیچ حسابی نگرفت و بجای آن بخاطر کشتن کسانی‌که در دین و امتش تعلق دارند، امریکا را ستایش کرد و در کنار کفار استعمارگر قرار گرفت.

تا زمانی‌که دولت خلافت که سپر و حامی امت است برپا نشود، حاکمان امروزی نمی‌توانند از خون و جان فرزندان امت محافظت کنند؛ بلکه آن‌ها هستند که با دستان خود امت را به قاتلان‌شان تحویل می‌دهند.

امروز اسماعیل هنیه و هیثم بلادی را به شهادت رساندند و فردا الله متعال می داند نوبت چه کسی خواهد بود.  گویا این حاکمان فراموش کرده اند که روزی نوبت خودشان نیزخواهد رسید؛ زیرا آن‌ها به میزان خدماتی‌که به اربابان خود می‌کنند مهم هستند. آن‌ها از یاد برده اند زمانی‌که تاریخ انقضای آن‌ها فرا برسد، نوبت ترور خودشان هم می‌رسد؛ چنانچه در طول تاریخ اتفاق افتاده است.

بنابراین، این حکام باید هرچه سریع‌تر خلافت را برپا کنند تا از عواقب ناگوار دنیا و آخرت در امان باشند، یا حداقل مانعی برای کسانی‌که می‌خواهند آن را برپا کنند، نباشند؛ زیرا خلافت تنها چیزی است که قادر به توقف ترورها و ریختن خون فرزندان امت است؛ زیرا رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند:

«إِنَّمَا الْإِمَامُ جُنَّةٌ، يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ وَيُتَّقَى بِهِ»

ترجمه: به تحقیق امام (خلیفه) سپری است که شما از عقب آن می‌جنگید و به او پناه می‌برید.

نویسنده: أرجان تکین باش

1 صفر1446ه.ق.

6 اگست 2024م.

مترجم: حسین سلحشور

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه