پنجشنبه, ۱۷ صَفر ۱۴۴۶هـ| ۲۰۲۴/۰۸/۲۲م
ساعت: مدینه منوره
Menu
القائمة الرئيسية
القائمة الرئيسية

  •   مطابق  
حملات یهودیان علیه مسلمانان!
بسم الله الرحمن الرحيم

حملات یهودیان علیه مسلمانان!

(ترجمه)

خبر:

 در این اواخر یهودیان در یمن، غزه، لبنان، سوریه و تهران مسلمانان را بمباردمان نمودند.

تبصره:

یهودیان علیه امت اسلامی جنگ را آغاز کردند و بعد از نابودی غزۀ سربلند، شروع به ضربه زدن و بمباردمان و نابودی سرزمین‌های عزیز اسلامی از جمله لبنان، یمن، سوریه، تهران و عراق کردند و ما نمی‌دانیم حمله بعدی‌اش چه وقت و کجا خواهد بود!

این حملات در سرزمین‌های دولت‌هایی اتفاق می‌افتد که مدعی اسلامی بودن نظام خود را دارند. این رژیم‌ها مجهز با ارتش‌هایی هستند که با آن‌ها می‌توانند رژیم یهودی را از ریشه نابود کنند و به دریا بیندازند؛ ولی برعکس این کار را نمی‌کنند و به ژیم غاصب غذا و سبزیجات می‌پردازند و دعوتگرانی را که ارتش‌ها را برای آزادی سرزمین مبارک قدس تحریک می‌کنند ،دستگیر می‌کنند.

 این رژیم‌ها مجاهدین و مردم غزه را محاصره نموده‌اند، آن‌ها را از گرسنگی می‌کشند و سعی دارند آن‌ها را در برابر یهودیان و امریکای‌ها به زانو در بیاورند. این رژیم‌ها حریم هوایی را به روی هواپیماهای دشمن می‌گشایند تا اهل یمن را بمباردمان کنند.  بعضی از این رژیم‌ها ادعای بهترین را دارند، در سخنرانی‌هایی‌که می‌کنند، شکوه خلافت عثمانی را یادآوری می‌شوند و در عین حال با یهودیان تجارت نیز دارند.

رژیم دیگری مدعی مقاومت در برابر استعمار، امپریالیزم و صهیونیزم جهانی است و در عین حال، نگهبانان رژیم غاصب یهودی را از حملاتی‌که قصد انجام آن را دارد، اطلاع می‌دهد و رژیم یهودی را می‌گذارد تا خود را قبل از حمله به آن مکان و زمان مناسب آماده کند. این در وقتی است که رژیم یهودی آماده‌گی‌های خود را می‌گیرد. این دست رژیم‌های سرزمین‌های اسلامی شایستگی حکومت  و رهبری امت را ندارند. این‌ها رژیم‌هایی هستند که مرد را به سوی جهنم و قبل از آن به ذلت، خواری، کفر، فقر و نابودی به دست بدترین دشمنان الله، یهودیان و صلیبی‌ها می‌کشانند.

ای امت عزیز اسلام! شما که پیروی از رسول الله صلی الله علیه وسلم می‌کنید، ایشان فرموده‌اند:

«إِنَّمَا الْإِمَامُ جُنَّةٌ يُقَاتَلُ مِنْ وَرَائِهِ وَيُتَّقَى بِهِ»

ترجمه: به تحقیق امام (خلیفه) سپری است که شما از عقب آن میجنگید و به او پناه میبرید.

پس با حزب‌التحریر  برای از سرگیری زندگی اسلامی و رهایی امت از چنگال کفار استعمارگر، یهودیان و مزدوران آن‌ها با تأسیس دومین خلافت راشده بر منهج نبوت همکاری و حمایت کنید!

نویسنده: عبد العزیز المنیس

3صفر 1446ه.ق.

8 اگست 2024م.

مترجم: پارسا امیدی

ابراز نظر نمایید

back to top

سرزمین های اسلامی

سرزمین های اسلامی

کشورهای غربی

سائر لینک ها

بخش های از صفحه